Starszy Konsultant Personalny / HR Business Partner
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AK/HR/MM/022019/01
Twoje zadania:
- kształtowanie partnerstwa biznesowego oraz zapewnienie doradztwa personalnego w obszarze sprzedaży na terenie województwa mazowieckiego, podlaskiego i lubelskiego
- przekładanie strategii biznesowej na plan i działania oraz wpływanie na rozwój lokalnej strategii HR
- rozumienie specyfiki biznesu z perspektywy pracowników danego obszaru biznesowego i proponowanie najbardziej adekwatnych narzędzi i produktów HR
- wspieranie managerów w procesie zarządzania wynikami, coaching oraz stawianie wyzwań liderom w zakresie zarządzania ludźmi oraz zapewnienia wyników biznesowych
- analizę potrzeb i doradzanie w planowaniu zasobów oraz wspieranie managerów w wyborze preferowanych źródeł pozyskiwania kandydatów
- inspirowanie managerów w zakresie identyfikowania i wspierania realizacji planów rozwojowych służących utrzymywaniu najbardziej utalentowanych oraz wykwalifikowanych pracowników
- analizę danych, wyników i wskaźników dotyczących procesów HR, wyciąganie wniosków i na ich podstawie rekomendowanie działań
- doradzanie w sytuacjach związanych z zarządzaniem zmianą oraz rozwiązywanie złożonych case’ów pracowniczych
- dbałość o przestrzeganie regulacji / procesów HR
Nasze oczekiwania:
- wykształcenia wyższego (nauki społeczne, ekonomia, prawo)
- zaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom B2/C1)
- co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze HR, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku HR BP
- praktycznej znajomości prawa pracy
- umiejętności skupienia się na doświadczeniu pracownika i kandydata oraz znajomości narzędzi rozwojowych
- rozumienia biznesu i jego otoczenia oraz orientacji na klienta wewnętrznego
- umiejętności analitycznych, wyciągania wniosków oraz przekładania zaobserwowanych i przeanalizowanych danych na działania, prezentowania konkluzji
- umiejętności zarządzania budżetem (FTE / FWZ / szkolenia, etc.)
- umiejętności myślenia procesowego i systemowego, wiedzy z zakresu technik zarządzania, gotowości do rozwoju i ciągłego uczenia się
- komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętności budowania długotrwałych relacji, umiejętność trafnego argumentowania oraz wywierania wpływu
- poszukiwania usprawnień, szacowania ryzyka dla podstawowych procesów i zagadnień
- umiejętności adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku oraz twórczego rozwiązywania problemów
- zdolności organizacyjnych (planowanie i organizacja pracy własnej), proaktywności i samodzielności w działaniu, zdolności do szybkiego podejmowania decyzji
- empatii i umiejętności rozwiązywania konfliktów
- gotowości do podróżowania, prawa jazdy
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy