Najnowsze oferty pracy

  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prace administracyjne. Kontakt z klientem. Rejestracja dokumentów w systemie WMS, Weryfikacja dostaw pod...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Referent Łódź
Starszy referent Dziale Egzekucji Administracyjnej

Starszy referent Dziale Egzekucji Administracyjnej

Izba Skarbowa w Łodzi
Łódź
praca stacjonarna
3163 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172473
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.

Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw egzekucji administracyjnej
  • Dziale Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Urząd Skarbowy Łódź - Śródmieście
    ul. Dowborczyków 9/11
    90-019 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • stosowanie środków egzekucyjnych w stosunku do podmiotów z przydzielonego rejonu w celu wyegzekwowania należności objętych tytułami wykonawczymi
  • przydzielanie i odbieranie tytułów wykonawczych od poborców skarbowych w celu realizacji służby egzekucyjnej
  • poszukiwanie majątku należącego do podmiotów z przydzielonego rejonu egzekucyjnego również poprzez nakazanie jego wyjawienia przed sądem w celu uzyskania informacji o posiadanych składnikach majątkowych, do których można skierować egzekucję;
  • księgowanie uzyskanych w postępowaniu egzekucyjnym kwoty w celu pokrycia zaległości objętych tytułami wykonawczymi;
  • prowadzenie czynności związanych ze sprzedażą zajętych praw majątkowych, ruchomości bądź nieruchomości w celu uzyskania środków niezbędnych do zaspokojenia należności;
  • wnioskowanie do komórki organizacyjnej Urzędu o sporządzenie wniosków o wpis do hipoteki przymusowej w celu zabezpieczenia należności Skarbu Państwa na nieruchomościach stanowiących własność zobowiązanego;
  • prowadzenie korespondencji w celu prawidłowej obsługi rejonu egzekucyjnego;
  • przyjmowanie interesantów oraz załatwianie wszelkich spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami w celu dokonywania ustaleń i prawidłowej obsługi przydzielonego rejonu egzekucyjnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa siedzibie urzędu i terenie,
    - praca powyżej 4 godzin na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
    - kontakt z klientem zewnętrznym
    - wykonywanie zadań pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku urzędu. Oświetlone jest światłem dziennym oraz sztucznym. Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe m. in. zestaw mebli biurowych wraz z telefonem oraz zestawem komputerowym z drukarką. W trakcie wykonywania zadań osoba zatrudniona na tym stanowisku porusza się po ciągach pieszych znajdujących się w budynku urzędu, w tym po schodach łączących kondygnacje.
    Brak windy ogranicza osobie niepełnosprawnej lub uniemożliwia np. osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim, dostęp do wyższych kondygnacji budynku urzędu. W urzędzie znajduje się zaplecze socjalne oraz toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
    • znajomość przepisów postępowania administracyjnego i egzekucji administracyjnej,
    • umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
    • odporność na stres,
    • umiejętność redagowania pism urzędowych,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • biegła znajomość komputera
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
  • przeszkolenie z zakresu systemu POLTAX, EGOPOLTAX, CZM
  • podstawowa znajomość przepisów postępowania cywilnego,
  • podstawowa znajomość ustawy o księgach wieczystych i prawa papierów wartościowych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z windykacją należnośći.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prace administracyjne. Kontakt z klientem. Rejestracja dokumentów w systemie WMS, Weryfikacja dostaw pod...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. cenników

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...