Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Stażysta w Zespole ds. marketingu i PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    19 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: udział w projektach marketingowych (planowanie, realizacja, analiza), wsparcie przy organizacji eventów, wsparcie przy wprowadzaniu i aktualizowaniu treści na stronie www, współtworzenie contentu, analizowanie lokalnej konkurencji. Szukamy osoby, która:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

Starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

Centrum Nauki Kopernik
Warszawa, Powiśle
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
76 dni temu
CENTRUM NAUKI KOPERNIK
 
do działu Promocji i Komunikacji poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Warszawa, Powiśle

Naszą misją jest „inspirowanie do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania”.
„Ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę” - to wizja, realizacji której służy nasza działalność programowa [https://www.kopernik.org.pl/o-koperniku/wizja-misja-wartosci
]. Nieustannie rozwijamy się, rozbudowując naszą ofertę i zwiększając dotarcie, ale także modyfikując ją zgodnie z duchem czasu czy oczekiwaniami publiczności, którą stale badamy. Zatrudniamy prawie 400 osób, zorganizowanych w 24 działach [https://www.kopernik.org.pl/o-koperniku/zespol]. Od początku 2024 r. działamy zgodnie z nową strategią na lata 2024-2027. W prace nad wyznaczeniem i opracowaniem celów strategicznych włączony został cały zespół. Wspólne myślenie o przyszłości pomogło w znalezieniu cennych inspiracji do stworzenia nowego planu strategicznego Kopernika. Jednym z sześciu celów jest „Tworzyć przyjazną i sprawną organizację”, którego realizacji służą cele taktyczne: (1) Usprawnić działania i zapewnić lepszą współpracę wewnętrzną i (2) Zapewnić satysfakcję zespołu z pracy.

 

Starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej realizować będzie złożone cele komunikacyjne służące kreowaniu wewnętrznego wizerunku Centrum Nauki Kopernik: informowanie, ale też budowanie zaangażowania pracowników, motywowanie ich, integrowanie.


 
Zakres obowiązków:
  • (Współ)tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej budującej kulturę organizacji zgodną z wizją, misją, wartościami i strategią Centrum Nauki Kopernik,
  • samodzielna realizacja projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • wdrażanie realnych zmian w procesie komunikacji oraz przygotowywanie propozycji rozwiązań komunikacyjnych w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy (praca hybrydowa; w dwóch budynkach),
  • monitorowanie efektywności komunikacji wewnętrznej (zbieranie i analiza informacji zwrotnej) oraz proponowanie usprawnień w komunikacji wewnętrznej i procesach realizowanych w Centrum Nauki Kopernik,
  • przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby komunikacji wewnętrznej, w tym na spotkania, szkolenia i warsztaty realizowane w tym obszarze,
  • redakcja i pisanie tekstów na potrzeby komunikatów wewnętrznych, w tym
    • przygotowywanie i redagowanie cotygodniowego newslettera wewnętrznego,
  • rozwój nowoczesnych narzędzi wspierających komunikację wewnętrzną,
  • współorganizacja wydarzeń wewnętrznych, m.in.:
    • cykliczne spotkania kierowników z dyrekcją,
    • cyklicznych spotkania wszystkich pracowników,
    • spotkania okolicznościowe (wigilijne, urodzinowe).
  • bieżąca współpraca z przedstawicielami innych działów: konsultowanie oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej w ramach wdrażanych projektów,
  • wsparcie kierowników w komunikowaniu ich zespołom wybranych tematów,
  • wsparcie w zbieraniu od różnych działów treści do  raportu rocznego oraz w tworzeniu treści na portale społecznościowe,
  • przygotowywanie od strony merytorycznej i graficznej wiadomości zamieszczanych w Intranecie (SharePoint / Teams).
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego (preferowane humanistyczne, dziennikarstwo i komunikacja, PR, nauki społeczne, marketing, językoznawstwo, psychologia),
  • min. 3-letniego doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym w organizacji spotkań informacyjnych i integracyjnych, w zarządzaniu projektami w obszarze komunikacji i/lub budowania kultury organizacyjnej,
  • wiedzy, popartej praktyką, na temat aktualnych trendów w komunikacji wewnętrznej,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi stosowanych w komunikacji wewnętrznej,
  • umiejętność i swoboda w formułowaniu i redagowaniu tekstów, tzw. lekkie pióro,
  • znajomość środowiska Sharepoint, pakietu MS Office, PowertPoint,
  • kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań z dziedziny komunikacji,
  • nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
  • orientacja na współpracę oraz umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • zaangażowanie, rzetelność i wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, staranność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność realizowania kilku projektów jednocześnie.
Dodatkowe atuty:
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • znajomość podstawowych narzędzi graficznych,
  • wiedza i doświadczanie z obszaru Employer i Internal Branding oraz Employee Advocacy.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu,
  • szansa zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • benefity pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, platforma e-lerningowa oraz benefitowam dofinansowanie nauki języków obcych i karty Multisport, vouchery do Centrum Nauki Kopernik).

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, kontakt: rekrutacja@kopernik.org.pl (dalej jako „CNK”).
  2. Dane osobowe, które zostały wymienione w Kodeksie Pracy, są przetwarzane na podstawie przepisów prawa.
  3. Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
    b) RODO. Inne dane podane w tym celu lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.
    a) lub art. 9 ust. 2 lit.
    a) RODO (jeżeli dokumenty zawierają takie dane); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora: dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Okres przetwarzania może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia potencjalnych roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
  4. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, przy czym możliwość skorzystania z wyżej wymienionych praw uzależniona jest od spełnienia przesłanek określonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych.
  5. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez 3 miesiące od ukończenia rekrutacji (zawarcia umowy docelowej) lub w przypadku odpowiedniej zgody, do momentu jej wycofania, nie dłużej niż przez 12 miesięcy.
  8. Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług na podstawie umów o powierzenie danych osobowych, w szczególności, podmioty świadczące usługi informatyczne, przy czym wszyscy odbiorcy są zobowiązani są do przestrzegania w tym zakresie przepisów RODO, w tym do zachowania tych danych w tajemnicy nawet po wygaśnięciu wiążącego stosunku prawnego oraz mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  9. Informujemy, że wybrani kandydaci mogą podlegać weryfikacji w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym z uwagi na obowiązek prawny określony w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 405.2018 t.j.). Dane osobowe wybranych kandydatów znajdujących się w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym będą przetwarzane przez CNK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
  10. Decyzje dotyczące podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  11. Kontakt z osobą pełniącą w CNK obowiązki inspektora ochrony danych jest możliwy w formie elektronicznej na adres e-mail rekrutacja@kopernik.org.pl
 

Poznaj

Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to:

  • królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
  • przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
  • podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.

a także:

  • teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
  • teatr Wysokich Napięć,
  • Park Odkrywców,
  • oryginalny ogród widokowy na dachu,
  • jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
  • Centrum Konferencyjne.

Proces rekrutacji

Proces rekrutacji

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Stażysta w Zespole ds. marketingu i PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    19 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: udział w projektach marketingowych (planowanie, realizacja, analiza), wsparcie przy organizacji eventów, wsparcie przy wprowadzaniu i aktualizowaniu treści na stronie www, współtworzenie contentu, analizowanie lokalnej konkurencji. Szukamy osoby, która:...