Starszy specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 6193
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek jest wyposażony w windy osobowe
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- nadzorowanie zadań wykonywanych przez jednostki samorządu terytorialnego z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, a także w ustawie o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego
- realizacja zadań związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji z budżetu państwa, w szczególności polegających na przygotowaniu wniosków o uruchomienie rezerwy celowej z budżetu państwa, weryfikacji wniosków o wypłatę dotacji, sporządzaniu dyspozycji wypłaty środków, weryfikacji sprawozdań z wykorzystania dotacji
- koordynacja działań monitoringowych związanych z raportowaniem oraz usuwaniem nieprawidłowości w projektach realizowanych w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) oraz działań związanych z odzyskiwaniem środków nieprawidłowo wydatkowanych w ramach ZPORR
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych urzędu w celu sprawdzenia prawidłowości realizowanych zadań
- samodzielne opracowywanie sprawozdań i zestawień dotyczących planowania i realizacji budżetu państwa
- prowadzenie rejestru upoważnień do kontroli wydawanych przez Wojewodę Wielkopolskiego
- prowadzenie odpowiednio ewidencji lub zbiorów: aktów prawa miejscowego wojewody; aktów prawnych wojewody oraz zarządzeń i decyzji dyrektora generalnego urzędu; porozumień powierzających realizację zadań wojewody; wzorów podpisu oraz odcisku pieczęci tłumaczy przysięgłych
- koordynowanie spraw z zakresu sprawozdawczości wykonywanej przez organy niezespolonej administracji rządowej i organy rządowej administracji zespolonej
- współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi w zakresie realizowanych zadań, beneficjentami dotacji z budżetu państwa, beneficjentami ZPORR oraz komórkami organizacyjnymi urzędu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie- znajomość procedur i standardów kontroli w administracji rządowej
- znajomość przepisów ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i wojewódzkim
- umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe