Najnowsze oferty pracy

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe techniczne; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy; Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości; Znajomość SAP, MDM, EXCEL, Adobe Creative Cloud
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Danych Przestrzennych

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Redagowanie, ewidencja i przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej. Monitorowanie prawidłowego obiegu...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. administracji z j. francuskim

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
21 dni temu
Specjalista ds. administracji z j. francuskim
Miejsce pracy: Szczecin

Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.

 

Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych.

Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół.


Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo
  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Idealny kandydat powinien posiadać:
  • Znajomość narzędzi Microsoft Office  - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej
  • Doświadczenie pracy w księgowości będzie mile widziane
Oferujemy:
  • Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku  
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczne godziny pracy, Pon-Pt
  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej 
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy 
  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną sazacunku i partnerstwa 
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Wspaniałe imprezy firmowe,
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!
  • Nowoczesne miejsce pracy
  • Brak "dress code'u"
  • Pyszną kawę i świeże owoce
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy

 

Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe techniczne; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy; Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości; Znajomość SAP, MDM, EXCEL, Adobe Creative Cloud
  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Danych Przestrzennych

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
  • Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
  • IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Redagowanie, ewidencja i przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej. Monitorowanie prawidłowego obiegu...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...