Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 26034
Warunki pracy
- praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
- kontakt z klientem zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na I piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. Na parkingu przed siedzibą Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- samodzielne prowadzenie ewidencji komputerowej wpływów dochodów budżetowych, w tym z tytułu mandatów karnych,
- prowadzenie - w uzgodnieniu z przełożonym - spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie należności z tytułu dochodów budżetowych, przygotowywanie propozycji decyzji w tym zakresie,
- samodzielne drukowanie, kompletowanie i dekretowanie dowodów finansowo-księgowych dotyczących dochodów budżetowych,
- samodzielne przygotowywanie dokumentacji oraz komputerowe sporządzanie przelewów bankowych związanych ze zwrotami nadpłat powstałych w dochodach budżetowych oraz z regulowaniem kosztów egzekucyjnych i opłat komorniczych,
- współdziałanie w zakresie uzgadniania danych służących sporządzaniu sprawozdań budżetowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia lub administracjadoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych - powyżej 1 roku
- znajomość przepisów z zakresu: rachunkowości, w szczególności rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, postępowania egzekucyjnego, postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości,
- doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych w administracji publicznej.