Komenda Miejska Policji w Przemyślu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Przemyśl
Ogłoszenie o naborze Nr 72748
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z opragromowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej - praca z dokumentam, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Kontakt z klientem zewnętrznym
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomiesczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe. Lokalizacja w budynku biurowym z windą na 1 piętrze. Brak podjazdu dla osób nepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przygotowuje decyzje administracyjne oraz dokumentację związaną z przyznaniem, odmową przyznania lub zwrotem pomocy finansowej na budownictwo dla policjantów oraz sporządza listy w celu przekazania ich do jednostki nadrzędnej do realizacji
- Przygotowuje decyzje administracyjne oraz dokumentację związaną z przyznaniem, odmową przyznania lub zwrotem równoważnika pieniężnego za remont lokalu mieszkalnego dla policjantów oraz sporządza listy wypłat w celu przekazania ich do jednostki nadrzędnej do realizacji
- Ustala uprawnienia policjantów do równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, przygotowuje w tym zakresie decyzje o przydziale, cofnięciu, zwrocie lub odmowie przyznania świadczenia i sporządza listy wypłat w celu przekazania do realizacji jednostce nadrzędnej
- Planuje i sporządza sprawozdania z wydatków świadczeń z zakresu gospodarki mieszkaniowej tj. pomocy finansowej, równoważników pieniężnych za remont i brak lokalu mieszkalnego dla policjantów
- Zakłada i prowadzi teczki oraz karty mieszkaniowe dla policjantów, którzy korzystają ze świadczeń z zakresu gospodarki mieszkaniowej
- Prowadzi zagadnienia związane z ochroną środowiska , nalicza wysokości opłat z tytułu wprowadzenia substancji zanieczyszczających do powietrza w wyniku działalności KMP w Przemyślu i jednostek podległych na terenie poszczególnych gmin
- Przyjmuje i rejestruje wnioski członków KKOP ubiegających się o udzielenie pożyczki
- Sprawdza i weryfikuje pod względem formalnym oraz rachunkowym zgromadzone wnioski celem przedłożenia ich rozpatrzenia i zatwierdzenia przez Zarząd KKOP
- Prowadzi ewidencje analityczną wg poszczególnych członków KKOP w celu bieżącego księgowania wkładów członkowskich i udzielonych pożyczek
- Wprowadza do informatycznych systemów płacowych kwoty potrąconych wkładów członkowskich oraz rat spłaconych pożyczek wg poszczególnych członków, celem prawidłowego i terminowego naliczenia płac funkcjonariuszy i pracowników
- Sporządza listy należności z tytułu udzielonych pożyczek w celu realizacji wypłat oraz uzgadnia na bieżąco stan rachunków z tytułu potrąconych wkładów członkowskich oraz udzielonych pożyczek
- Bieżąco księguje operacje gospodarcze dotyczące działalności KKOP
- Sporządza sprawozdania finansowe z działalności kasy celem przedłożenia ich do zatwierdzenia organom statutowym KKOP
- Przygotowuje informacje o stanie wkładów i zadłużenia wszystkich członków KKOP
- Opracowuje, modyfikuje i aktualizuje przyjęte zasady rachunkowości KKOP w celu prawidłowego wykonywania zadań z zakresu księgowości, zgodnego z aktualnym stanem prawnym
- Gromadzi i przechowuje aktualną dokumentację opisującą zasady rachunkowości, obieg dokumentów oraz niezbędnych upoważnień, umów bankowych oraz innych dokumentów związanych z księgowością KKOP
- Archiwizuje dokumentację KKOP celem przekazania jej do składnicy akt KMP w Przemyślu
- Zapewnia właściwą ochronę dokumentów dotyczących składek członkowskich i udzielonych pożyczek dla członków KKOP
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji (tj. Dz. U z 2020 roku, poz. 360 z późn. zm.)
- Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2020 z późn. zm.)
- Znajomość ustawy z dnia 16 września 1982 roku o pracownikach urzędów państwowych (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 537 z późn. zm.)
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tj. z 2020 roku, poz. 256 z późn. zm.)
- Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 1992 roku w sprawie pracowniczych kas zapomogowo - pożyczkowych oraz spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych w zakładach pracy (Dz. U. nr 100, poz. 502 z późn. zm.)
- Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 18 maja 2005 roku w sprawie szczegółowych zasad przydziału, opróżniania i norm zaludnienia lokali mieszkalnych oraz przydziału i opróżniania tymczasowych kwater przeznaczonych do policjantów (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz.1170 z późn. zm.)
- Znajomość rozporządzenia MSWiA z dnia 28 czerwca 2002 roku w sprawie wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz.1130 z późn.zm)
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
- Wymagania interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe