Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 75046
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, 40-godzinny tydzień pracy w siedzibie urzędu, szkolenia,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
długotrwała pozycja siedząca,
narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi i komendami PSP.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca na 3 piętrze,
praca w pomieszczeniach ogrzewanych z dostępem do światła dziennego,
brak wind i podjazdów oraz odpowiednio dostosowanych ciągów komunikacyjnych i toalet dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- prowadzi rejestr wpływających faktur, przekazuje do wydziałów merytorycznych, obsługuje elektroniczny obieg dokumentów w zakresie realizacji faktur
- wykonuje funkcję kasjera,
- dekretuje i księguje dowody księgowe dotyczące działalności socjalnej,
- dekretuje i księguje dowody księgowe dotyczące operacji w projektach realizowanych ze środków UE,
- bierze współudział w księgowaniu faktur działalności budżetowej i generowaniu przelewów,
- sporządza przelewy w zakresie działalności socjalnej i pozabudżetowej
- odprowadza terminowo dochody budżetowe
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe II stopniadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach księgowych
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość klasyfikacji budżetowej dla operacji finansowych w jednostkach budżetowych,
- znajomość zasad funkcjonowania i organizacji administracji publicznej,
- umiejętność technicznej obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
- dyspozycyjność, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- samodzielne decydowanie o organizacji swojej pracy nad konkretną sprawą,
- samodzielność w realizacji zadań.