Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na V piętrze PUW w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku
i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- samodzielnie weryfikuje dokumentację księgową oraz prowadzi ewidencję księgową przy użyciu programu finansowo-księgowego w zakresie zrealizowanych wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym wydziału w układzie budżetu zadaniowego oraz prowadzi obsługę finansową planu wydatków budżetowych, tj. sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym dyspozycje przekazania środków, sporządza przelewy bankowe i analizuje operacje na wyciągach do rachunków bankowych,
- samodzielnie obsługuje sprawozdawczość budżetową w zakresie wydatków budżetowych: sporządza jednostkowe sprawozdania Wydziału Finansów i Budżetu (w programie TREZOR), sprawdza pod względem formalno-rachunkowym jednostkowe sprawozdania podległych jednostek budżetowych oraz sprawozdania dot. realizacji zadań z zakresu administracji rządowej przedkładane przez jednostki samorządu terytorialnego, sporządza sprawozdania łączne dysponenta części,
- samodzielnie uzgadnia z zapisami księgowymi oraz sprawdza pod względem formalno-rachunkowym rozliczenia z wykorzystania środków budżetowych,
- samodzielnie sporządza oraz gromadzi korespondencję/dokumentację (wydruki z systemu finansowo-księgowego, pisma, zestawienia) w zakresie powierzonych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu ekonomiidoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów publicznych - co najmniej 6 miesięcy,
- Znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o sprawozdawczości budżetowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego,
- Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe