Supplier Qualification Specialist

Jacobs

Kraków

3 dni temu

Supplier Qualification Specialist
Location: Kraków
Nr ref.: GLO0000BI
Description:

 

At Jacobs you will join an inclusive and dedicated team working on some of the world’s most impactful projects.
This position globally supports the Procurement Organization by administering the Supplier Qualification process to ensure that reasonable due diligence is performed to detect and manage supply chain risk prior to the award of a procurement agreement.
 
Supplier Qualification Specialist:
  • Is globally responsible for overall Supplier Qualification activity for newly submitted Supplier Qualification questionnaires as well as the yearly renewals 
  • Reviews, evaluates and approves information submitted by suppliers against the firm’s internal requirements and liaises where necessary with the appropriate internal functional expert group, Buyers and/or Procurement Managers
  • Manages certification renewals
  • Ensures suppliers are evaluated and approved in accordance with governing procedures and work instructions
  • Uses good interpersonal communications skills to effectively interface with suppliers, managers and functional partners at all levels of the organization
  • Utilizes Ariba Supplier Information Management to perform above mentioned responsibilities
Qualifications:
  • Bachelor's degree, preferably in Business, Administration, Law, Quality Management or Economy 
  • Bachelor's degree, preferably in Business, Administration, Law, Quality Management or Economy 
  • Supplier Qualification experience or experience within Procurement, Supplier Management, Supply Chain Management, Supplier Performance Management or similar 
  • Strong attention to detail coupled with strong analytical capabilities 
  • Fluency in English, both written and spoken 
  • Excellent written and verbal communications skills 
  • Working knowledge of enterprise procurement systems (Oracle, Ariba) would be an asset 
  • Available to work late shifts to support North America. The shift will be 12pm- 8pm local Krakow time, working Monday to Friday
The ideal candidate will possess the following skills and experience:
  • Working knowledge of enterprise procurement systems (Oracle, Ariba) would be an asset 
  • Any additional foreign languages are going to be an advantage

Jacobs is an Equal Opportunity Employer. 

 

We offer:
  • International working environment and unique company culture
  • Personal development opportunities
  • Full time employment contract with salary corresponding to qualification
  • Benefits package including medical care, insurance, sport activities and other
I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended.

Poznaj

Jacobs

Dlaczego Jacobs?


Jacobs jest międzynarodową firmą inżynierską świadczącą usługi w zakresie doradztwa technicznego, projektowania i zarządzania projektami inwestycyjnymi dla klientów z sektora publicznego i prywatnego.

Jesteśmy obecni zarówno przy budowie obiektów przemysłowych i infrastruktury transportowej, jak i inwestycjach związanych z gospodarką wodną, ochroną przeciwpowodziową czy energetyką jądrową.

Bierzemy udział w projektach z m. in. zakresu projektowania mostów i tuneli, portów morskich i lotnisk, laboratoriów, centrów B+R czy kompleksowego planowania miast.

Jacobs zatrudnia ponad 70 000 pracowników na całym świecie. W Polsce jesteśmy obecni od 1996r, nasze biura znajdują się w Krakowie i w Warszawie. Od ponad 3 lat budujemy w Krakowie Globalne Centrum Projektowe, w którym zatrudnionych jest już blisko 600 inżynierów oraz 600 specjalistów różnych branż w ramach Centrum Usług Wspólnych.

Proces rekrutacji

KrokAplikacja
KrokRozmowa telefoniczna (z testem j. angielskiego)
KrokSpotkanie z Managerami/Liderami
KrokDecyzja
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych