Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Serwisant IT

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Support Helpdesk Analyst

Open Sky Data Systems Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Katowice
praca stacjonarna
2208 dni temu
Jesteśmy wiodącą marką na Irlandzkim rynku IT. Oprogramowanie, które tworzymy od 2004 roku, odgrywa kluczową rolę w cyfryzacji usług publicznych w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii i stało się ono częścią codziennego życia dla obywateli obu tych państw.

W związku z pozyskaniem nowych kontraktów, poszukujemy osoby na stanowisko:
Support Helpdesk Analyst
miejsce zatrudnienia: Katowice
O firmie:

 

W Polsce działamy od 2009 roku, posiadamy biura w Katowicach i Poznaniu, a nasza siedziba główna mieści się w Naas - Irlandia.
Dostarczamy nowoczesnych rozwiązań, głównie aplikacje LOB i systemy klasy enterprise, dla branż takich jak: transport, opieka zdrowotna, ochrona środowiska, planistyka/urbanistyka (Digital Services), a także sektor finansowy i organizacje non profit.

 

Kogo szukamy:

 

Dynamicznej i entuzjastycznej osoby, która będzie aktywnie zarządzała zgłaszanymi przez klientów problemami, doprowadzając do ich skutecznego rozwiązania. Idealny kandydat powinien mieć umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, a także potrafić pracować indywidualnie i zespołowo.

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie pierwszej linii wsparcia klientom
  • identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów wśród zgłaszanych problemów
  • odbieranie połączeń przychodzących, przydzielanie problemów do właściwych osób lub dostawców usług oraz koordynowanie i śledzenie ich postępu w rozwiązaniu
  • ścisła współpraca i utrzymywanie kontaktów z programistami i klientami w celu rozwiązania problemów
  • zapewnianie szybkiej i odpowiedniej reakcji na zapytania klientów i firm, w miarę potrzeb eskalowanie problemów
  • sporadyczne zapewnienie jakości w zakresie pomocy technicznej
  • przygotowywanie wewnętrznych raportów o statusie i liczbie zgłoszeń
  • przygotowywanie miesięcznych / tygodniowych raportów serwisowych dla klientów
Czego oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego, mile widziane informatyczne
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie
  • min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • biegłej znajomości obsługi komputerów oraz pakietu MS Office
  • umiejętności rozwiązywania problemów i dbałości o szczegóły
  • orientacji na klienta w swoich działaniach
  • umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej, a także pod presja czasu
  • umiejętności interpersonalne i organizacyjne, z silnym naciskiem na obsługę klienta
  • umiejętność efektywnego ustalania priorytetów wymagań i wysiłku w celu zapewnienia spełnienia oczekiwań
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie oraz dowolny model współpracy: umowa o pracę, B2B
  • Elastyczne godziny pracy, rozpoczęcie pomiędzy 8:00 a 10:00, opcjonalna przerwa na lunch oraz możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Możliwość pracy w międzynarodowym zespole o wysokich kompetencjach technicznych
  • Pracę z najnowszymi technologiami w ciekawych projektach
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań
  • Zewnętrzne oraz wewnętrzne szkolenia, kartę Multisportu, opiekę medyczną, parking dla pracowników, system płatnych poleceń kandydatów do pracy, dofinansowanie do okularów, super atmosferę, brak dress code, wspólne śniadania czwartkowe, słodkie piątki z ciastem, a dla spragnionych rozrywki - piłkarzyki

 

Dlaczego opensky?
  • Indywidualne podejście do każdego pracownika
  • Unikalne projekty dedykowane sektorowi publicznemu
  • Systemy klasy enterprise
  • Ciekawy mix technologii
  • Przyjazna atmosfera
  • Technologie, Umiejętności, Podejście
  • Rozwój firmy to zmotywowani i zgrani pracownicy, dlatego dbamy o rozwój naszych zespołów, a nowi pracownicy będą mogli skorzystać z mentoringu i doświadczenia starszych członków zespołu, którzy są specjalistami w swych dziedzinach

Oto technologie w których pracujemy:

  • Programowanie – C#, .NET, aplikacje webowe (AngularJS, ReactJS), microservices
  • Bazy Danych – MSSQL
  • Business Intelligence – Data warehouse, SSAS, OLAP, Power Pivot, Power BI
  • Aplikacje mobilne – Android, iOS, Windows Phone
  • Platformy – Azure, Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.Ust. nr 133 poz. 833)"
Kontakt: Małgorzata Klimasara883 310 958jobs@openskydata.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Serwisant IT

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Główne zadania: pełnienie roli pierwszej linii wsparcia dla użytkowników systemów, przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów, prowadzenie dokumentacji technicznej oraz analiza bieżących procesów, tworzenie raportów z wykonanych zgłoszeń, tworzenie i rozwój...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...