Novotel & ibis Kraków Centrum
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za wsparcie Kierownika Recepcji w codziennych obowiązkach, zapewniając najwyższy standard obsługi gości, zarządzając zespołem recepcyjnym podczas pełnionej zmiany oraz dbając o efektywność działu
- Motywowanie, nadzór nad pracą oraz wspólna realizacja zadań działu recepcji
- Przestrzeganie procedur sieci oraz umiejętność wdrażania nowych standardów
- Dbanie o najwyższy poziom obsługi Gości
- Dbanie o rozwój kompetencji oraz szkolenie zespołu
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości usług
- Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych w sposób profesjonalny
- Tworzenie przyjaznej i profesjonalnej atmosfery pracy
- Doświadczenie w pracy w recepcji hotelu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
- Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
- Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Pozytywne nastawienie i umiejętność kreowania profesjonalnego wizerunku hotelu
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z Gośćmi
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy uzależniony od wyników
- dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
- prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
- spotkania integracyjne
- kantynę pracowniczą
- możliwość rozwoju zawodowego, wyznaczenie jasnej ścieżki kariery
- karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
- wygodny uniform
- program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.