Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader - Call Center

Homeglobal
Warszawa
praca stacjonarna
1634 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadającego za obsługę klienta i sprzedaż poszukujemy osoby na stanowisko:

Team Leader - Call Center


Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?

Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?

Motywuje Cię praca nad rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?

Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?


Opis stanowiska:
  • Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta
  • Prowadzenie coachingów i szkoleń z współpracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
  • Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
  • Realizacja KPI
  • Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
  • Kontrola i raportowanie pracy działu
  • Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
  • Zadania realizowane w elastycznym grafiku

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center
  • Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
  • Wysoki poziom umiejętności analitycznych
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania

Oferujemy:

  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • System benefitów
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...