Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team Leader Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta [rekrutacja online]

Team Leader Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta [rekrutacja online]

E100 International Trade sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1166 dni temu

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 240 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy, aby rozwijać obszary, w których pracujemy.

Dołącz do Nas!

W związku z rozwojem naszej firmy aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny na nowe stanowisko:

Team Leader Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Koordynowanie pracy zespołu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży
  • Udział w tworzeniu procesów i programów regulujących sposób działania Call Center
  • Bieżąca kontrola i nadzór nad ruchem infolinii w Call Center
  • Organizowanie pracy zespołu oraz dbałość o rozwój i motywację pracowników
  • Realizacja postawionych celów sprzedażowych,
  • Organizacja szkoleń wstępnych i uzupełniających dla pracowników zespołu,
  • Udział w opracowywaniu programów szkoleniowych i coachingowych dla nowych i dotychczasowych pracowników,
  • Organizacja sesji coachingowych (zespołowe, indywidualne),
  • Stała kontrola i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
  • Przygotowanie raportów i zestawień efektywnościowych, ilościowych i jakościowych,
  • Bieżąca kontrola i rozliczenie leadów sprzedażowych przydzielanych pracownikom Raportowanie efektywności sprzedażowej za pomocą dostępnych systemów
  • Współpraca z pozostałymi jednostkami w spółce w celu realizacji powierzonych zadań oraz dbałości o przepływ informacji.
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej lub obsługi klienta
  • Umiejętność delegowania i rozliczania zadań
  • Znajomość technik sprzedaży, umiejętności i predyspozycje sprzedażowe
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem kandydata
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
  • Umiejętność integrowania, motywowania i rozwijania pracowników
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Microsoft Excel w stopniu zaawansowanym
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od początku współpracy
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz zgrany zespół
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Pakiet Benefitów; opieka medyczna Medicover, karta Multisport, e-learningowi system nauki języków obcych
  • Szkolenia wdrożeniowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...