Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Team Leader Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Team Leader Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Mellon Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2320 dni temu


Mellon Poland Sp.z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:


Team Leader Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Miejsce pracy: Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, 
  • Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedającego terminale płatnicze,
  • Wdrażanie nowych pracowników,
  • Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych,
  • Przygotowanie grafików pracy podległych pracowników oraz bieżące organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Raportowanie do Kierownika Projektu.
WYMAGANIA:
  • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem sprzedaży telefonicznej,
  • Doświadczenie przy realizacji projektów bankowych/ubezpieczeniowych,
  • Umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Duża samodzielność oraz obowiązkowość.
OFERUJEMY:
  • Komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - część stałą oraz system premiowy,
  • Pakiet socjalny (multisport oraz prywatna opieka medyczna).
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;