Najnowsze oferty pracy

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Support Specialist

Motorola Solutions Systems Polska
Kraków
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1381 dni temu
Technical Support Specialist
Company Overview

Motorola Solutions is there for our customers when everything is on the line. In extreme moments — when a hurricane lands or when a fire breaks out. And in everyday moments — when a package arrives just in time for the holiday or when a child doesn’t miss the school bus home. 

We unify voice, data, video and analytics in one integrated ecosystem to enable individuals, businesses and communities to work together in more powerful ways. To help people make better decisions, act confidently and be their best in the moments that matter. Bring your passion, potential and talents to Motorola Solutions and connect with a career that matters.


Department Overview

Openpath Support is a customer-facing team providing phone, email, or chat assistance for both installers and end-users of the Openpath system.


Job Description

What you’ll do & more...

  • Respond in a timely and professional manner to all inbound (phone, email, chat, web) support tickets
  • Help ensure our installation partners can successfully install and service our systems at customer locations with over the phone/web support
  • Manage tickets via our ticketing system
  • Be intimately familiar with all technical aspects of the Openpath platform (hardware, cloud software, mobile applications, key cards, etc)
  • Understand and be able to support basic wiring, peripheral door hardware, and integration (with video management systems, wireless locks, and other third party software which integrate with Openpath)
Basic Requirements

What skills and experience do you bring?

  • EXPERIENCE: 2-3 years of professional work experience supporting hardware and software over the phone and email.
  • Basic understanding of Linux Commands to navigate system logs a plus.
  • Basic knowledge of TCP/IP, Routing & Switching a plus.
  • Results-oriented, dependable and accountable.
  • Can operate in a fast-paced, entrepreneurial environment.
  • Highly organized, can juggle multiple competing priorities and tasks.
  • A strong communicator (verbal, written and interpersonal) with excellent customer facing manner and technique.
  • Possess a can-do attitude, willing to roll up your sleeves and help outside your specific role as necessary.
  • You take initiative, know what needs to be done and operate with a sense of urgency, focus and discipline.
  • Ability to work a flexible schedule and share on call duties as needed.


We offer:

  • Competitive salary package
  • Employee Pension Plan
  • Strong team-oriented culture
  • Flexible working hours
  • Contract of employment
  • Comfortable work conditions (high-class offices, parking space)
  • Volleyball field and grill place next to the office
  • Lots of sports activities as Moto football league, Wakeboarding, Snowboarding, e-gaming league etc.
  • Private medical & dental coverage
  • Life insurance
  • 8 hours working day (30 minutes lunch break included)
  • Access to wellness facilities and integration events
  • Training and broad development opportunities
We kindly inform we will contact only selected candidates.
If you are interested, please send your application by clicking on the "APPLY NOW" button.
 

Podobne oferty

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Wałbrzyska 46    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Lokalizacja biura: ul. Wałbrzyska 46, Warszawa Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; Rekrutacja: zdalna; Praca: mobilna, na terenie Warszawy; Doświadczenie: 1-3 lata na podobnym stanowisku​ Zakres obowiązków: Obsługa i podstawowe serwisowanie sprzętu komputerowego, dbanie o jego prawidłowe...
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka Lokalnego Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Zapewnianie sprawnego działania komputerów, urządzeń mobilnych i sprzętu peryferyjnego oraz wykonywanie podstawowych czynności serwisowych. Instalowanie i konfigurowanie urządzeń oraz wspieranie użytkowników w bieżącej pracy z oprogramowaniem biznesowym i specjalistycznym. Prowadzenie...