Telefoniczny Doradca Klienta (Wydział Retencji)
Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrali Banku BGŻ.
w Centrali Banku BGŻ.
MIEJSCE PRACY: Radom
Nr Ref.: BGZ05321
Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
- obsługa klientów korzystających z usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
- obsługa sprzedaży rachunków bankowych i kart płatniczych klientom detalicznym za pośrednictwem kuriera,
- sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych za pośrednictwem telefonu oraz Internetu,
- obsługa kampanii telemarketingowych sprzedażowych.
- wykształcenia minimum średniego (mile widziani studenci ostatniego roku),
- doświadczenia w obsłudze telefonicznej klientów, telemarketingu lub sprzedaży bezpośredniej produktów finansowych,
- zorientowania na wynik,
- dyspozycyjności,
- wysokiej kultury osobistej.
- umowę o pracę na pełny etat,
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- system rozwoju zawodowego dla pracowników – Indywidualny Plan Rozwoju,
- świadczenia socjalne (m.in. opiekę medyczną, pakiet sportowo - rekreacyjny),
- przyjazną atmosferę pracy.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.