- Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej?
- Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w piśmie, a przejrzystość wypowiedzi to Twój atut?
- Potrafisz skutecznie priorytetyzować zadania i dostosowywać działania do potrzeb klienta?
- Cechuje Cię niezwykła dbałość o szczegóły — potrafisz wychwycić nawet najmniejsze literówki, błędy gramatyczne, ortograficzne, interpunkcyjne czy graficzne?
- Współpracownicy cenią Cię za doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość i elastyczność w podejściu?
- Masz doświadczenie w pracy z systemem Asana lub podobnym narzędziem do zarządzania projektami?
- Masz ambicje do rozwoju i poszerzania swoich kompetencji?
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Doświadczenie w pracy z materiałami BTL (print i online)
- Doświadczenie w pracy przy materiałach B2B
- Znajomość specyfiki pracy działu handlowego
- Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji.
- Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja.
- Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych zasobów.
- Przyjmowanie i obsługa zleceń na materiały sprzedażowe na odpowiedniej platformie do obsługi zgłoszeń.
- Zlecanie i egzekwowanie wykonania materiałów przez inne osoby w dziale za pośrednictwem platformy do zarządzania projektami.
- Wprowadzanie zmian i poprawek w gotowych materiałach według potrzeb zleceniodawców.
- Planowanie tworzenia materiałów w oparciu o kalendarz działań.
- Dbanie o aktualność materiałów dostępnych na platformach z materiałami sprzedażowymi.
- Usuwanie nieaktualnych i dodawanie nowych materiałów na platformy z materiałami sprzedażowymi.
- Zlecanie tworzenia materiałów zgodnych z aktualnie prowadzonymi działaniami promocyjnymi firmy.
- Reagowanie na zmiany w strategii biznesowej firmy pod kątem informacji sprzedażowych.
- Czuwanie nad zgodnością merytoryczną tekstów z aktualnymi informacjami na temat produktów.
- Czuwanie nad wysoką jakością tekstową i graficzną materiałów (digital oraz drukowanych).
- Znajomość oraz stosowanie proofreadingu.
- Czuwanie nad spójnością i zgodnością materiałów z CI firmy.
- Wprowadzanie własnych pomysłów na usprawnianie procesu zlecania i przygotowania materiałów.
- Współpraca z innymi osobami z działu przy tworzeniu nowych materiałów sprzedażowych i innych kanałów dotarcia do klienta.
- Analiza trendów rynkowych i proponowanie zmian w materiałach.
- Znajdowanie potencjalnych tematów do komunikacji w materiałach sprzedażowych.
- Trafficowanie działań w zespole marketingowym.
- Czekamy na Ciebie w biurze przy stacji metra Rondo Daszyńskiego z umową na określony,
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance. Pracujemy w modelu hybrydowym,
- Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
- Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy ze SmartLunch,
- W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
- Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
- Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems,
- Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
- Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
- Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych.
- Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
- Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
- W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
- Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
- Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
- Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
- Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
- Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
- Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
- W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Poznaj
Benefit Systems S.A.
Witaj w świecie MultiMożliwości!
Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR.
Na co dzień pracujemy nad kultowymi produktami, znanymi niemal przez każdego pracownika! Tworzymy ekosystem kompleksowych rozwiązań, które motywują do zmiany życia na lepsze. Przekonaj się osobiście:
Stworzona przez nas karta MultiSport jest jednym z najpopularniejszych benefitów na rynku. Daje dostęp do różnorodnych dyscyplin sportowych, eksperckich kursów, motywującej dawki wiedzy i wspiera użytkowników w zdrowym i aktywnym stylu życia. Nasza platforma MultiLife z narzędziami wspierającymi dobrostan, umożliwia osiągnięcie osobistych i zawodowych celów. Użytkownicy mogą dzięki niej korzystać ze wsparcia ekspertów, przydatnych aplikacji i szerokiej oferty kursów. MultiLife wspiera ich w czterech kluczowych obszarach: psychologia, zdrowie, dieta, rozwój. Wdrożyliśmy i rozwijamy MyBenefit, czyli platformę kafeteryjną, dająca dostęp do szerokiej oferty świadczeń oraz narzędzie do wsparcia procesów HR, dzięki któremu pracodawcy mogą uprościć pracę całej organizacji.
Jak wygląda nasz zespół?W naszej głównej spółce Benefit Systems SA zatrudniamy ponad 1000 osób. W naszym zespole spotkasz nie tylko ekspertów od sprzedaży i obsługi klienta, ale także prawników, finansistów, specjalistów ds. marketingu, HR, analityków i wielu innych profesjonalistów. Znajdź rolę dla siebie i wejdź do świata MultiMożliwości.