Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
Zobacz więcej ofert pracy

Trener Call Center

Bank BGŻ
Warszawa
praca stacjonarna
3890 dni temu

Trener Call Center

Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrali Banku BGŻ.

MIEJSCE PRACY: Warszawa
Nr Ref.: POL000108

Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
  • opracowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych oraz zasad i standardów obsługi klientów;
  • prowadzenie bieżących i okresowych kontroli rozmów oraz korespondencji mailowej w zakresie dotyczącym jakości obsługi klienta (coaching): weryfikacja znajomości
    i umiejętności stosowania technik sprzedaży oraz weryfikacja wiedzy merytorycznej;
  • identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży produktów i usług;
  • prowadzenie ewidencji skarg, reklamacji i wniosków przekazanych do załatwienia przez Departament;
  • monitoring procesu badania potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia klientów z usług bankowości telefonicznej
    i internetowej.
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: bankowość
    i finanse);
  • min. dwuletniego doświadczenia na stanowisku trenera
    w zespole odpowiedzialnym za telefoniczną sprzedaż i obsługę klientów;
  • doświadczenia w obsłudze infolinii telefonicznej klientów oraz w telefonicznej obsłudze klientów korzystających z usług bankowych przez telefon (mile widziane);
  • znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów
    i bankowości;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • odporności na stres;
  • kreatywności;
  • komunikatywności;
  • zorientowania na wynik.
Oferujemy to, co lubisz:
  • dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • wsparcie w rozwoju;
  • opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny
    i dopłaty do wypoczynku.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.



 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...