Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. Administracji Sprzedaży

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
  • Specjalista ds. administracyjnych - Pracownik biurowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bukowno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
  • Specjalista ds. administracyjnych - Pracownik biurowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olkusz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
  • Privacy Data Analyst - Fluent French

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...
Zobacz więcej ofert pracy

US Risk & Healthcare Administrator Entry

Aon Polska
Kraków
praca stacjonarna
1987 dni temu

With 50 000 employees in more than 120 countries, Aon is a global provider of HR, Financial, IT and Risk Management services. That means we help companies to recruit and motivate their employees, to manage their HR and financial data, and to reduce the risks they face. In Poland we have been operating from 1992, employing today over 1000 colleagues. Our main offices are in Warsaw and Krakow.

And how is it to work with us? Our colleagues tell us a consistent message: Aon has a supportive and friendly workplace culture.

And that’s how it really is! We’re flexible, multinational and dynamic company. No formal dress code, no blame culture, no unethical behaviours. We value honesty, authenticity and can-do attitude. We work hard but we know how to have fun as well.

US Risk & Healthcare Administrator Entry
Kraków
Nr ref.: 24796
Healthcare Team in Krakow provides support to the US Health & Benefits Teams who advise Corporate clients on their medical insurance plans and support their RFP and renewal needs. This work is primarily carried out through the use of the Health & Benefits web based system (TBS), which is used to store all plan information and acts as an interface between insurers, clients and ourselves.

Detailed Responsibilities:
  • Supports U.S. Medical Program Managers with renewal and RFP transactions on behalf of U.S. client consultants
  • Carries out analytical and administrative tasks through the use of web based system workflows
  • Upon collection and reconciliation of data, identifies and resolves inconsistencies and can make analytical recommendations / interpretations to support marketing analyses
  • Drafts communications to be issued to insurers or clients
  • Peer reviews renewal and RFP transactions
  • Ensures data accuracy from vendors on behalf of clients
  • Works closely with vendors and client team in managing the marketing Q&A
  • Works as a team with Program Managers in the US and supporting Specialists in India to deliver client value through consistent and accurate deliverables
  • Working closely with the US and India supporting teams to ensure that all work is carried out in a timely manner and to a high standard
  • Performing tasks assigned by your manager
Requirements:
  • University degree or equivalent (specialization in accounting / economics/finance/administration would be an asset)
  • Experience in accounting / economics/finance/math/administration would be an asset
  • Experience of working in an international environment would be an asset
  • Very good English level – at least B2
  • Good Excel and PowerPoint skills
  • Very high attention to details
  • Ability to analyze data and check its accuracy
  • Good numerical skills
  • Able to meet tight deadlines under time pressure
  • Able to prioritize tasks according to volumes
  • Able to work in US working hours (13:30 - 22:00)
  • Spotless record and strong ethos
We offer:
  • The best medical cover on the market with free dental care
  • Generous benefits package for your wellbeing (multisport cards, insurance, vouchers, and many more!)
  • Stability of employment and permanent contract after trial period
  • Brand new office supporting collaboration, flexibility and activity based working
  • Internal career opportunities and individual development plan
  • Unique workplace culture - we value openness, honesty and authenticity, so don’t expect formal dress code nor managers hidden behind closed doors
  • Lots of social events, charity actions and opportunities to integrate with colleagues
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. Administracji Sprzedaży

    Holcim Polska S.A   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
  • Specjalista ds. administracyjnych - Pracownik biurowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bukowno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
  • Specjalista ds. administracyjnych - Pracownik biurowy

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olkusz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
  • Privacy Data Analyst - Fluent French

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Specjalista Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk

    REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W KRAKOWIE   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA ZARZĄDU: kierowanie realizacją inwestycji budowlanych i remontów infrastruktury wojskowej, zabezpieczenie infrastruktury dla wojsk biorących udział w operacjach połączonych na obszarze działania Zarządu, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń...