specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, Ustalanie wartości prawa wieczystego użytkowania gruntów, Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi związanymi z budową urządzeń infrastruktury technicznej,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót; Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Kontrolę postępu prac na...
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Administration Specialist with Romanian
Location: Wrocław
Your will be responsible for:
preparation of documents
contact with internal and external clients
support for processes
Requirements:
very good knowledge of Romanian and English (min B1)
MS Office knowledge
Experience on similar position would be a plus
Company offer:
stable employment conditions based on a contract of employment
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
3 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Medicover Sp. z o.o.Wrocław, ul. Jana Długosza 74
praca hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Pracuj z nami! nadzoruj prawidłowy proces kompletowania i obiegu dokumentów, sprawuj opiekę nad szkodami zaistniałymi w klubach, zarządzaj odbieraniem i przekazywaniem korespondencji, bądź odpowiedzialny/a za administrowanie dokumentów dengo regionu klubu fitness, kontaktuj się z...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych, Ustalanie wartości prawa wieczystego użytkowania gruntów, Prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi związanymi z budową urządzeń infrastruktury technicznej,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót; Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Kontrolę postępu prac na...