Administrative Assistant in Financial Department [Rekrutacja prowadzona online]

Staff Partners

Warszawa

25 dni temu


Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. 

Nr licencji Ministerstwa Pracy: 386/3

 

 

For our Client we are looking for:


Administrative Assistant in Financial Department [Rekrutacja prowadzona online]


Location: Warszawa
Reference Number: AAFD/10/2019


Key responsibilities of the position:

General Tasks:

  • to ensure administrative support in administrative procedures;
  • to co-ordinate the document flow and assist in archiving;
  • to support the preparation and follow-up of financial commitments related to the specific activities of the designated Division/ Unit at Frontex;
  • to assist in the financial monitoring;
  • to file invoices, payment records and bank statements;
  • to assist in preparation and follow up of financial documents;
  • prepare procurement requests, drafts of reimbursement claims to and other relevant financial documents in line with the financial rules in place;
  • to verify supporting documentation attached to claims, invoices and requests for payments

Requirements:

Essential requirements:

 

Education:

  • successfully completed secondary education related to the administrative or finance and accounting
  • Work experience:
  • at least 1 year of professional experience in administrative or financial area
  • Computer skills:
  • very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook).
  • Language skills:
  • very good command of both written and spoken English (at least B2)

Advantageous criteria: 

 

Education:

  • university degree in the field of administration, financial and accounting

Work experience:

  • at least 1 year of professional experience in administrative or financial area 
  • previous experience in administrative /financial tasks;
  • experience in information management;

Computer skills:

  • knowledge and experience in working with databases.
  • experience in professional layout tools such as Adobe Creative Suite (especially InDesign and Acrobat Pro) or MS Office Publisher.

Language skills:

  • knowledge of other EU language

Personal:

  • high level of responsibility and ability to take initiative;
  • very developed level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • ability to work in a team.

We offer:
  • contract of employment
  • daily remuneration: 51.23 EUR net
  • opportunity for development and promotion
  • work with professionals



Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę  z  Klientem  opieramy  na  budowaniu  partnerskich   relacji, rzetelnej  obsłudze  i  przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji