Administrative Assistant / Receptionist

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Warszawa

17 dni temu

CEVA Logistics - CEVA provides world-class supply chain solutions for large and medium-size national and multinational companies across the globe. As an industry leader, CEVA offers customers complete supply chain design and implementation in contract logistics and freight management, alone or in combination. Together with CMA CGM, a leading worldwide shipping group and CEVA’s strategic partner, we are able to offer our customers end-to-end logistics solutions. CEVA’s integrated global network has facilities in over 160 countries and around 58,000 employees; all dedicated to delivering consistently excellent operations and supply chain solutions.

CEVA Logistics is looking for a candidate for the position:
Administrative Assistant / Receptionist
Job location: Warszawa
Key RESPONSIBILITIES:
  • Greeting and coordinating company visitors
  • Coordination of facility services: office space related services and maintenance
  • Organizing business trips and accommodation (travels, hotels, car rental)
  • Working with suppliers and contractors in scope of facilities/office supplies/ courier services/ travel agency
  • Office documentation processing (invoices, business trips, company orders, etc.)
  • Looking after incoming emails & phone calls
  • Incoming & outgoing correspondence handling & distribution
  • Logistical support to meetings held in the company, including preparation of the meeting and conference rooms and assisting in catering arrangements
  • Other ad-hoc administrative duties and ad-hoc support for Board Members

REQUIREMENTS:

  • Very good knowledge of English (verbal and written)
  • Results-oriented and customer-focused attitude
  • Strong interpersonal and team working skills
  • Excellent communication and organizational skills with ability to prioritize in reference to business urgency
  • Good command of MS Office (MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Adaptability, flexibility, enthusiasm and an eagerness to learn
  • Pro-activeness & problem solving approach

WE OFFER:

  • Interesting job in a global organization with development opportunities
  • Independent position
  • Opportunity to gain valuable experience
  • Posibility to work with logistics professionals and experts and get the knowlegde from them 
  • Administrative role in a multilingual and multicultural high profile
  • Friendly work atmosphere
  • Market competitive package (private medical care, life insurance, benefit system)

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

KrokPrzesłanie aplikacji
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji