Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Clients & Markets (relacje z Klientami, dokumenty i procedury)

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Twoje zadania: tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    Minit Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska Realizacja zamówień; Rozliczanie raportów kasowych; Księgowanie faktur towarowych i kosztowych, środków trwałych itp. Wystawianie faktur, faktur korygujących, not księgowych; Przygotowywanie danych dla centrów handlowych, komunikacja z nimi; Dbanie o prawidłowy obieg...
  • Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości

    Value Finance Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura; Wystawianie dokumentów kompensat, not; Wprowadzanie przelewów do banku; Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie; Weryfikacja faktur kosztowych z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu...
  • Specjalista ds. Relacji i Dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Przygotowywanie dokumentów klienckich: oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe i korespondencja towarzysząca; Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskania niezbędnych informacji; Wspieranie procedur zgodności...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Analiz Kontrolnych w Departamencie Kontroli

    Centrala NFZ   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    GŁÓWNE ZADANIA Wykonywanie analiz danych w szczególności na potrzeby: opracowywania programów kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept oraz przygotowywania tych kontroli i przekazywanie wniosków z tych analiz, opracowywania przez Wydział...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Fabe Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej; weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej; ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) oraz jej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Administracyjnych Poznań
Administrator do spraw: wsparcia informacyjnego w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Administrator do spraw: wsparcia informacyjnego w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Poznań
4 800 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
25 dni temu

Ogłoszenie numer: 9813142, z dnia 2025-04-25

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze z dnia 24 kwietnia 2025 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Administrator do spraw: wsparcia informacyjnego w Wydziale Spraw Cudzoziemców

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: 44/25

 

Opis stanowiska

WYMIAR ETATU: 1
LICZBA STANOWISK: 3
 

Zatrudnienie na czas przewidziany w projekcie „Integracja i kompleksowe wsparcie obywateli państw trzecich na terenie Wielkopolski”

Zatrudnienie nastąpi po uruchomieniu finansowania stanowisk pracy w ramach wyżej wymienionego projektu

 
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY
Poznań

ADRES URZĘDU:
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
 
WARUNKI PRACY
  • praca związana z obsługą klientów oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek wyposażony w platformę dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas trwania projektu
  • dodatek stażowy do wynagrodzenia zasadniczego
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
ZAKRES ZADAŃ
  • obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie:
    • legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców,
    • spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce,
  • wspieranie interesantów przy:
    • wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,
    • zakładaniu kont w Module Obsługi Spraw,
    • zakładaniu kont na portalu praca.gov.pl,
    • umawianiu wizyt w Wydziale Spraw Cudzoziemców celem uzupełnienia złożonych dokumentów,
    • korzystaniu z kanałów i narzędzi komunikacji z Wydziałem Spraw Cudzoziemców
  • przyjmowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu lub pracy cudzoziemców,
  • obsługa systemów informatycznych w zakresie spraw cudzoziemców,
  • zbieranie danych i przygotowanie materiałów informacyjnych związanych z pobytem lub pracą cudzoziemców,
  • wspieranie procesu komunikacji klienta z Wydziałem poprzez przekazywanie informacji, tworzenie pism i prowadzenie spotkań informacyjnych,
  • wspomaganie prowadzenia dokumentacji,
  • przygotowywanie projektów pism i sprawozdań dotyczących realizowanych zadań,
  • w razie konieczności wspomaganie obsługi infolinii.

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE
  • wykształcenie: minimum średnie
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość ustawy o cudzoziemcach
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • komunikatywność, umiejętność argumentowania
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
WYMAGANIA DODATKOWE
  • mile widziana znajomość jednego z następujących języków: ukraiński, rosyjski
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność pracy w zespole
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość wymaganego języka obcego lub pisemne oświadczenie kandydata o znajomości języka obcego w wymaganym stopniu
  • Kandydaci aplikujący online zobowiązani są do dostarczenia własnoręcznie podpisanych oryginałów wszystkich wymienionych poniżej oświadczeń najpóźniej w dniu przystąpienia do pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Niedostarczenie tych dokumentów będzie jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Clients & Markets (relacje z Klientami, dokumenty i procedury)

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Twoje zadania: tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    Minit Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska Realizacja zamówień; Rozliczanie raportów kasowych; Księgowanie faktur towarowych i kosztowych, środków trwałych itp. Wystawianie faktur, faktur korygujących, not księgowych; Przygotowywanie danych dla centrów handlowych, komunikacja z nimi; Dbanie o prawidłowy obieg...
  • Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości

    Value Finance Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura; Wystawianie dokumentów kompensat, not; Wprowadzanie przelewów do banku; Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie; Weryfikacja faktur kosztowych z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu...
  • Specjalista ds. Relacji i Dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Przygotowywanie dokumentów klienckich: oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe i korespondencja towarzysząca; Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi; Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskania niezbędnych informacji; Wspieranie procedur zgodności...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Analiz Kontrolnych w Departamencie Kontroli

    Centrala NFZ   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    GŁÓWNE ZADANIA Wykonywanie analiz danych w szczególności na potrzeby: opracowywania programów kontroli koordynowanych w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej, ordynacji i refundacji recept oraz przygotowywania tych kontroli i przekazywanie wniosków z tych analiz, opracowywania przez Wydział...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Fabe Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej; weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej; ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) oraz jej...