Administrator IT (zastępca kierownika)

ASTEK Polska

Warszawa

25 dni temu

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Administrator IT (zastępca kierownika)
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • znajomość systemów operacyjnych Linux, w szczególności dystrybucję: RedHat/CentOS,
  • znajomość narzędzi systemowych oraz umiejętność ich wykorzystania do monitorowania, konfiguracji oraz optymalizacji parametrów pracy systemów operacyjnych,
  • doświadczenie w pracy w heterogenicznym środowisku infrastrukturalnym klasy Enterprise, w tym na sprzęcie serwerowym, macierzach dyskowych, w sieciach SAN, etc.,
  • znajomość aplikacji systemowych wchodzących w skład dystrybucji Linux, takich jak: Apache, Nginx, Bazy danych MySQL, PostgreSQL (instalowanie, podstawowa konfiguracja, zabezpieczanie),
  • podstawowa wiedza dotycząca działania sieci komputerowych oraz protokołu IPv4,
  • doświadczenie z wdrożeniami i eksploatacją systemów SCADA w branży energetycznej,
  • 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku administratora lub specjalisty systemów operacyjnych Linux, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w organizacji zatrudniającej powyżej 100 osób,
  • doświadczenie w budowaniu lub zarządzaniu infrastrukturą IT i OT dla systemu klasy SCADA,
  • doświadczenie w zarządzaniu urządzeniami sieciowymi (przełączniki L2/L3, routery),
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w budowaniu rozwiązań informatycznych na poziomie funkcjonalnym, systemowym i infrastrukturalnym,
  • język angielski na poziome minimum B1,
  • umiejętność  pracy w zespole,
  • umiejętność dzielenia się i przekazywania wiedzy.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • wybór preferowanej formy zatrudnienia
  • pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnych marek polskich i globalnych
  • szkolenia i treningi
  • długoterminowe i interesujące projekty
  • benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
  • stałe wsparcie opiekuna z ramienia ASTEK Polska
  • współpracę ze specjalistami w swojej dziedzinie
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń

Poznaj

ASTEK Polska

ASTEK Polska to założony w 2007 roku oddział międzynarodowej Grupy ASTEK, specjalizujący się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Nasi Eksperci dostarczają innowacyjne rozwiązania, które przekładają się na wzrost efektywności biznesowej naszych Klientów.

ASTEK Polska przenosi na polski rynek sprawdzone rozwiązania z sektora IT, w oparciu o wieloletnie działanie Grupy ASTEK na arenie międzynarodowej. Dzięki zbieranemu od 1988 roku doświadczeniu z zakresu konsultingu IT oraz inżynierii oprogramowania zdobytemu w 13 krajach, jesteśmy ekspertami w outsourcingu IT.

Posiadamy bogate portfolio kompetencji technicznych oraz doskonale znamy specyfikę biznesu w różnych sektorach: bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji, logistyki i innych.

Zakres usług:

  • Outsourcing specjalistów IT
  • Team Leasing
  • Managed Service
  • Fixed Price

Biura ASTEK w Polsce: Gdańsk, Kraków, Poznań, Warszawa (HQ), Wrocław.
Lokalizacje ASTEK na świecie: Australia, Belgia, Chiny, Dubaj, Francja, Kanada, Mauritius, Stany Zjednoczone Ameryki, Szwajcaria, Turcja, Wielka Brytania, Wietnam.

Stań się częścią międzynarodowej grupy specjalistów IT, liczącej ponad 3000 pracowników i aplikuj do nas.

Poznaj stanowisko: Kierownik Projektu 
Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem ...
Praca Kierownik Projektu