Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: CEN/223/07/2017
Główne zadania:
• zapewnienie sprawnej realizacji inwentaryzacji oraz przekazywania do Centralnego Archiwum dokumentacji wytwarzanej w oddziałach i przekazywanej do Biura Operacji
• współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym z Pocztą Polską z zakresie realizowanych przez Zespół zadań
• przekazywanie dokumentacji do Centralnego Archiwum zgodnie z obowiązującym sposobem archiwizacji dokumentacji Banku
• czynności związane z inwentaryzacją oraz przekazywaniem do CA dokumentacji wytwarzanej w oddziałach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
• monitoring przekazywania przez oddziały dokumentacji do Biura Operacji przy wsparciu właściwych aplikacji
• cykliczne informowanie oddziałów o dokumentacji nie przekazanej w terminie
• sporządzanie sprawozdań związanych z inwentaryzacją dokumentacji
• uczestniczenie we wdrażaniu nowych rozwiązań organizacyjnych, informatycznych i technologicznych w zakresie realizowanych zadań
• inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania Zespołu
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego
• doświadczenia w inwentaryzacji dokumentacji
• kompetencji w zakresie zadań realizowanych w Zespole Obsługi Dokumentacji i Inwentaryzacji
• umiejętności współpracy w Zespole
• komunikatywności
• odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń