Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Specjalista ds. rozliczeń ZUS w Biurze Rachunkowym
Specjalista ds. rozliczeń ZUS w Biurze Rachunkowym
Power Media
Wrocław
praca stacjonarna
1314 dni temu
Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Specjalista ds. rozliczeń ZUS w Biurze Rachunkowym
Miejsce pracy: WrocławNr ref.: SZ/WRO/MS
Biuro Rachunkowe ifirma.pl jest prowadzone przez ifirma S.A spółkę notowaną na GPW.
Do Biura Rachunkowego poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: Specjalista ds. rozliczeń ZUS, który zapewni wsparcie w zakresie prawidłowego sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów dotyczących: ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego
co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie rozliczeń składek społecznych (korygowanie dokumentów oraz zestawów rozliczeniowych)
znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy
znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i rozporządzeń do tej ustawy
znajomość zasad wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych
wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office
Mile widziane:
praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej,
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your new opportunity We are a newly created team working in Business Process Services, and we want you to join us in the exciting challenge of transitioning Finance and Accounting processes. You will be an important part of the ongoing process of migration and transformation currently underway for...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa rozliczeniowa umów z klientami - fakturowanie zamówień, wystawianie proform, faktur korygujących, rozliczanie zwrotów dla zakupów przez systemy płatności internetowych (PayU, Przelewy24). Aktywacja karnetów sportowych na kolejne okresy...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...