Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1150 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Warszawa | Numer ref.: CSS/076/EUR

Oferta:

  • Praca w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
  • Miła atmosfera w pracy
  • Dofinansowanie karty MultiSport, pakietu medycznego lub Flexipass
  • Szkolenia językowe i platforma e-learningowa dla wszystkich pracowników
  • Chillout room i owocowe wtorki
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość korzystania z home office
  • Wsparcie pracowników w działach CSR
  • Konkursy, nagrody i wyróżnienia

Wymagania:

  • Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobny stanowisku
  • Dobra znajomość programu Excel (tabele przestawne, wyszukiwanie pionowe, wykresy, statystyki)
  • Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziane znajomość JD Edwards)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy zespołowej pod presją czasu
  • Zaangażowanie, otwartość, komunikatywność, przyjmowanie odpowiedzialności

Zadania:

  • Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
  • Wprowadzanie cenników rabatów do JD Edwards
  • Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (WDT i QUICK Fixes)
  • Wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
  • Monitorowanie Customer Service mail i rozwiązywanie zgłoszeń
  • Ścisła współpraca z klientem oraz z działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
  • Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
  • Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI
 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Podobne oferty