Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obiegu dokumentów

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Odbieranie i porządkowanie dokumentów. Elektroniczna i papierowa archiwizacja dokumentów z odpowiednimi oznaczeniami. Skanowanie umów i wprowadzanie ich do systemu komputerowego. Udostępnianie dokumentów uprawnionym osobom i zarządzanie ewidencją. Tworzenie miesięcznych...
  • Asystent Prawny / Asystentka Prawna - Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jako Asystent/ka prawny/na/Specjalista/ka ds. administracji będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działu prawnego oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Obowiązki: Przyjmowanie, rejestrowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu prawnego. Koordynowanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
  • Pracownik biurowy - obsługa dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    DMT Packaging sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi biurowej

    Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...
  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Zespole Dokumentacji Podręcznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 dni
    Główny zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów spraw bieżących; ewidencjonowanie otrzymanej dokumentacji; terminowe rejestrowanie przyjętych dokumentów oraz zakładanie w wersji papierowej i elektronicznej nowych teczek dla przyjętej dokumentacji, a także nadawanie sygnatur na...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Państwowe w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
24 dni temu
Archiwum Państwowe w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 137434

Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym wymagająca wysiłku fizycznego.
  • Sporadyczne wyjazdy służbowe i praca w terenie.
  • Praca przy monitorze ekranowym przekraczająca 4 godziny dziennie.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka).
  • Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze (budynek 4 kondygnacyjny).
  • Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami.
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową  (w budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością).

Zakres zadań

  • Realizuje dzałalność edukacyjną i wydawniczą Archiwum
  • Planuje i realizuje tematyczne wystawy, pokazy i prezentacje
  • Wspiera w administrowaniu i nadzorze nad oprogramowaniem i systemami informatycznymi funkcjonującymi w Archiwum
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Archiwum w sprawach związanych z działalnością promocyjna, edukacyjną i wydawniczą
  • Redaguje teksty i materiały o charakterze informacyjnym, promocyjnym oraz redaguje i przygotowuje zaproszenia, podziękowania i życzenia
  • Prowadzi działalność w zakresie social media, między innymi z wykorzystaniem strony internetowej i portalu Facebook i narzędzi, które oferuje
  • Udziela pomocy pracownikom Archiwum w zakresie spraw informatycznych
  • Współpracuje w zakresie: tworzenia projektów graficznych, budowania świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Archiwum

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie technik archiwista lub technik reklamy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej, w obszarze dotyczącym popularyzacji i edukacji lub na stanowiskach informatycznych.
  • Znajomośc normatywów prawnych i kancelaryjnych dotyczących pracy w Archiwum
  • Umiejętnośc obsługi systemów teleinformatycznych używanych w Archiwum
  • Biegła umiejętność posługiwania się pakietami biurowymi w zakresie realizowanych zadań (co najmniej MS Office)
  • Umiejętność administowania kanałami social media i strony internetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kursy informatyczne
  • Uprawnienia w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętnośc kracy w zespole
  • Znajomośc języka niemieckiego co najmiej na pozomie B1
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obiegu dokumentów

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Odbieranie i porządkowanie dokumentów. Elektroniczna i papierowa archiwizacja dokumentów z odpowiednimi oznaczeniami. Skanowanie umów i wprowadzanie ich do systemu komputerowego. Udostępnianie dokumentów uprawnionym osobom i zarządzanie ewidencją. Tworzenie miesięcznych...
  • Asystent Prawny / Asystentka Prawna - Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Jako Asystent/ka prawny/na/Specjalista/ka ds. administracji będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działu prawnego oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Obowiązki: Przyjmowanie, rejestrowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu prawnego. Koordynowanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoimi zadaniami będzie: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; rejestracja dokumentacji a także przekierowanie do odpowiednich oddziałów Banku; wysyłka oraz rejestracja korespondencji wychodzącej; archiwizacja dokumentacji; Jeśli posiadasz: średnie wykształcenie (minimum)...
  • Pracownik biurowy - obsługa dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    DMT Packaging sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi biurowej

    Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...
  • Referent w Wydziale Obsługi Dokumentacji

    Bank Pocztowy SA   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Zespole Dokumentacji Podręcznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    11 dni
    Główny zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów spraw bieżących; ewidencjonowanie otrzymanej dokumentacji; terminowe rejestrowanie przyjętych dokumentów oraz zakładanie w wersji papierowej i elektronicznej nowych teczek dla przyjętej dokumentacji, a także nadawanie sygnatur na...
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    bieżące wsparcie administracyjne współpracowników oraz współpraca z pozostałymi działami, realizacja zleconych projektów, kontakt telefoniczny oraz mailowy, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, pozostałe prace administracyjne, obsługa urządzeń biurowych.