Asystent / Asystentka biura

ENPROM Sp. z o.o.

Warszawa Ursynów

21 dni temu

ENPROM Sp. z o.o. to prężna firma gwarantująca najwyższą jakość wykonywanych usług w branży elektroenergetycznej na rynku polskim i zagranicznym.


Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa Ursynów
Opis stanowiska:
  • prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych
  • przygotowywanie pism, zestawień i statystyk
  • dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów
  • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych
  • profesjonalna obsługa Klienta
Wymagania:
  • minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point)
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)
  • skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów
  • mile widziana znajomość jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w młodym i dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • szeroki program benefitów
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji