- Bieżąca obsługa biura w zakresie korespondencji, dokumentów, obsługi telefonicznej;
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów;
- Przyjmowanie gości i organizacja spotkań;
- Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu;
- Rejestracja faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów ( SaldeoSMART);
- Prowadzenie strony firmowej oraz social mediów firmy;
- Zamawianie materiałów reklamowych, współpraca z grafikiem;
- Zamawianie artykułów biurowych, spożywczych;
- Bieżąca współpraca z kontrahentami i usługodawcami (nadzór nad firmą sprzątającą);
- Wspieranie pozostałych współpracowników w zakresie zadań administracyjnych.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych;
- Min roczne doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
- Doświadczanie w moderowaniu social mediów firmowych;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Rzetelność, dokładność, wysoka kultura osobista;
- Wysoka kultura osobista;
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16
- Dużą samodzielność planowania pracy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
- Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości;
- Świadczenia pozapłacowe: pakiet Medyczny, Ubezpieczenie Grupowe, karta Benefit dla siebie i rodziny.
Poznaj
GRUPA KDM Sp. z o.o.
GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.