Asystent / Asystentka ds. telefonicznej obsługi klienta flotowego

mBank S.A.

Warszawa

87 dni temu

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Asystent/ Asystentka ds. telefonicznej obsługi klienta flotowego mLeasing

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: SPE/068/0519

Twój zakres zadań będzie wyglądał następująco:

  • telefoniczna obsługa klienta flotowego (związana m.in. z organizacją napraw pojazdów oraz pomocy Assistance)
  • rejestracja szkód w systemie informatycznym
  • scanowanie dokumentów i podpinanie do systemu informatycznego
  • prowadzenie korespondencji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • praca z systemami informatycznymi (INFOEKSPERT, AUDATEX)

Masz to COŚ?

  • lubisz pracę z klientem
  • potrafisz nawiązywać relacje i oferować pomoc
  • wiedza dotyczące likwidacji szkód komunikacyjnych i ubezpieczeń komunikacyjnych jest mile widziana
  • swobodnie pracujesz z komputerem i pakietem MS Office
  • pracujesz samodzielnie, z odpowiedzialnością i zaangażowaniem

Mamy dla Ciebie:

  • umowę zlecenie zawierającą stawkę godzinową i bonusem za każdy wystawiony dokument
Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Poznaj

mBank S.A.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta