Gi Group jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy:
Asystent / Asystentka Prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AP/W/2017
ZADANIA
- zarządzanie kalendarzem przełożonego
- protokołowanie i pisanie notatek ze spotkań
- obsługa gości (w tym gości zagranicznych)
- obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim)
- zarządzanie dokumentacją (faktury, rachunki itp.)
- inne zadania zlecone
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe
- 3 letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim dla Dyrektora, Zarządu, Prezesa.
- znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- biegła obsługa komputera (Pakiet MS Office)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- zdolności organizacyjne
- otwartość, takt, dyskrecja
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- komunikatywność i kreatywność
OFERUJEMY
- umowę o pracę
- możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych
- samodzielność w działaniu
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- bardzo miła atmosfera pracy
- pełne wdrożenie do obowiązków służbowych
- zdobywanie doświadczenia z różnymi klientami i rozwiązaniami technologicznymi
- współpracę i uczenie się od różnorodnych i utalentowanych kolegów
- możliwość skorzystania z pakietów świadczeń socjalnych, w tym: prywatna opieka medyczna, karty sportowe, ubezpieczenie na życie
- bardzo dobre warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".