CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego międzynarodowego klienta w POZNANIU lub SZCZECINIE, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Organizowanie spotkań i podróży służbowych;
- Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
- Przyjmowanie gości, dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- Rozliczanie faktur.
- Płynna znajomość j. niemieckiego, szwedzkiego lub francuskiego;
- Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2)- w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Postawa proaktywna, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz inicjatywa w działaniu;
- Pozytywne nastawienie do powierzonych zadań, elastyczność w działaniu i wysoka kultura osobista.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku (w firmie o bardzo dobrej renomie);
- Umowę o prace;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
- Bogaty pakiet benefitów (m.in.: prywatna opieka medyczna, karta sportowa).