Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Asystent ds. rekrutacji i administracji
Miejsce pracy: podkarpackie/ Mielec
Nr Ref.: ASRiA/08/2016
Obowiązki osoby zatrudnionej na danym stanowisku:
- obsługa Klientów biura,
- pomoc w procesach rekrutacyjnych,
- pomoc w dziale administracji,
- praca z bieżącą dokumentacją biura.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- świetnie rozwinięte zdolności interpersonalne,
- dobra znajomość języka angielskiego - mile widziana,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- dokładność, skrupulatność.
Oferujemy:
- pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- pracę młodym i dynamicznym zespole.