Asystent kierownika projektu

Grupa Profesja

Chorzów

51 dni temu

Ogłoszenie numer: 3531570, z dnia 2020-08-10

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce. Jesteśmy w tym naprawdę dobrzy!

 

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Asystent kierownika projektu

Miejsce pracy: śląskie / Chorzów

 

Opis stanowiska

Będziesz:

  • współpracować z kierownikiem projektu w realizacji bieżących zadań
  • zapewniać sprawny przepływ informacji w projekcie
  • zarządzać dokumentacją projektową i prowadzić sprawozdawczość
  • utrzymywać profesjonalny kontakt z Uczestnikami projektu
  • zapewniać realizację projektu zgodnie z założonym zakresem i harmonogramem
  • rekrutować uczestników do projektu
  • prowadzić działania promocyjno–informacyjne
  • w razie konieczności podejmować wyjazdy służbowe (samochodem służbowym) na terenie woj. śląskiego w godzinach pracy (max. 4 miesięcznie)

Wymagania

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego magisterskiego (warunek konieczny)
  • wysokich zdolności komunikacyjnych popartych doświadczeniem(warunek konieczny)
  • umiejętności budowania oraz utrzymywania dobrych relacji ze wszystkimi interesariuszami projektu
  • umiejętności zarządzania czasem i własną pracą
  • wielozadaniowości
  • znajomości programów MS Office, a w szczególności MS Excel (warunek konieczny)
  • prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
  • samodzielności i proaktywności w działaniu
  • mile widziane doświadczenie w projektach unijnych oraz w rekrutacji / promocji

Oferujemy

  • udział w jednym z największych projektów cyfrowych na Śląsku
  • wynagrodzenie: 3300 zł brutto (nie podlega negocjacjom)
  • praca od poniedziałku do piątku w stałych godzinach: 08:00 – 16:00
  • możliwość zdobycia dodatkowego doświadczenia w realizacji projektów unijnych,
  • praca w małym Zespole, miłej atmosferze oraz klimatyzowanym biurze z bezpłatnym parkingiem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji