Asystent w Dziale Audytu

BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Kraków

3 dni temu

Firma BDO obecna jest na polskim rynku od 1991 roku. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Zajmujemy V miejsce w rankingu Najlepszych Firm Audytorskich w Polsce. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.


Obecnie do naszego Działu Rewizji Finansowej poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent w Dziale Audytu
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: AS/DRF/KRK
Naszym Pracownikom oferujemy:
  • finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta
  • możliwość budowania własnej marki pod marką BDO (m.in. publikacje w wybranych czasopismach, wystąpienia na konferencjach czy wydarzeniach branżowych)
  • stałe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń elearningowych
  • bliską współpracę ze Specjalistami, którzy służą pomocą i dobrą radą
  • jasną i spójną ścieżkę kariery
  • dofinansowanie pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia, dlatego możesz skorzystać z dofinansowania do Karty Multisport, a w biurze znajdziesz świeże owoce :-)
Do Twoich zadań będzie należało:
  • udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych sporządzonych według Krajowych i Międzynarodowych Standardów Rachunkowości
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego
  • poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej
  • realizowanie podstawowych zadań audytorskich zgodnie z obowiązującą metodologią badania
  • wsparcie zespołu w trakcie prowadzenia projektu dla naszych Klientów
  • rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu :-)
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś studentem lub absolwentem kierunków takich jak: finanse, rachunkowość czy ekonomia
  • masz za sobą pierwsze doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych
  • dobrze znasz pakiet Ms Office (w szczególności Ms Excel)
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości
  • interesujesz się obszarem rewizji finansowej
  • lubisz pracować z danymi liczbowymi

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego podając w tytule odpowiedni nr referencyjny oraz załączenie CV.

 

 APLIKUJ TERAZ 

Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

Poznaj

BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

BDO w Polsce powstało w 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorskich.





 

  

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych