- Zarządzanie, porządkowanie i administracja skrzynki odbiorczej dot. zgłoszeń serwisowych w Europie.
- Pomoc w zarządzaniu spraw, związanych z raportami serwisantów, zaległymi płatnościami klientów. Nadzór nad pracą serwisantów w zakresie prawidłowego wypełniania raportów serwisowych (dotyczących np. brakujących części, zakresu wykonanych prac itp.).
- Tworzenie i wysyłanie zleceń pracy dla serwisantów.
- Monitorowanie harmonogramu nadchodzących wizyt i tworzenie zleceń serwisowych, zgodnie z wymaganiami.
- Ścisła współpraca z działem wsparcia w zakresie wszelkich potencjalnych zmian, dotyczących harmonogramu pracy serwisantów.
- Przekazywanie klientom szczegółów dot. terminu przyjazdu serwisantów, adekwatnie do złożonych zleceń serwisowych.
- Administrowanie międzynarodowej skrzynki odbiorczej (wsparcie techniczne), przypisywanie wiadomości e-mail do członków zespołu i przenoszenie ich do odpowiedniej skrzynki odbiorczej.
- Tworzenie raportów w systemie Salesforce (w razie potrzeby).
- Administrowanie umowami serwisowymi w okresie urlopowym, tworzenie faktur i aktualizowanie arkusza płatności AR (w razie potrzeby).
- Monitorowanie i sugerowanie usprawnień procesów związanych z obsługą serwisową.
- Pomoc w odbieraniu połączeń z obsługą klienta w Polsce i tworzeniu spraw w razie potrzeby.
- Swobodnej komunikacji w języku angielskim (wykorzystywany w codziennej pracy).
- Dobrych zdolności organizacyjnych i rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym, związanym ze wsparciem serwisu lub sprzedaży.
- Gotowości do pracy w biurze firmy w okolicach Okęcia.
- Raportowania do bezpośredniego przełożonego (Managera Serwisu).
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę.
- Wynagrodzenie podstawowe w przedziale 7000-8000 zł brutto (miesięcznie). Możliwe premie, ustalane indywidualnie i uzależnione od realizacji założonych celów.
- Pracę stacjonarną w biurze firmy.
- Wszelkie narzędzia pracy: komputer, telefon, dostęp do systemów firmy.
- Szkolenia wdrażające w Polsce.
Poznaj
TBS Consulting
Częstochowa, ul. Artyleryjska 60C
42-202 Częstochowa
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.