Asystentka Biura
Warszawa
PFSB16635
Dla naszego Klienta - międzynarodowej oraz prestiżowej firmy doradczej - poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystentki Biura.
Opis stanowiska / Job description:
- Obsługa recepcji - odbieranie, przekierowywanie telefonów oraz e-maili
- Zarządzanie korespondencją firmy i kontrola nad przepływem dokumentacji
- Dbanie o sprawne oraz prawidłowe funkcjonowanie biura i jego wizerunek
- Wsparcie organizacyjne pracowników biura (obsługa kalendarzy, organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji służbowych)
- Zaopatrzanie biura w materiały biurowe oraz żywnościowe,
- Stała współpraca z zagranicznymi biurami - wsparcie przy międzynarodowych projektach
- Wsparcie informacyjne oraz logistyczne przy organizacji eventów
- Sporządzanie tłumaczeń
- Prace zlecone z zakresu administracji, HR oraz finansów
- Zarządzanie korespondencją firmy i kontrola nad przepływem dokumentacji
- Dbanie o sprawne oraz prawidłowe funkcjonowanie biura i jego wizerunek
- Wsparcie organizacyjne pracowników biura (obsługa kalendarzy, organizacja podróży służbowych, rozliczanie delegacji służbowych)
- Zaopatrzanie biura w materiały biurowe oraz żywnościowe,
- Stała współpraca z zagranicznymi biurami - wsparcie przy międzynarodowych projektach
- Wsparcie informacyjne oraz logistyczne przy organizacji eventów
- Sporządzanie tłumaczeń
- Prace zlecone z zakresu administracji, HR oraz finansów
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Minimum roczne doświadczenie pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zaangażowanie
- Skrupulatność, dokładność oraz rzetelność
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Elastyczność oraz wielozadaniowość
- Minimum roczne doświadczenie pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- Wysoka kultura osobista i biznesowa postawa
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zaangażowanie
- Skrupulatność, dokładność oraz rzetelność
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Elastyczność oraz wielozadaniowość
Jak aplikować / How to apply: