Dlaczego warto pracować w KPMG?
Nasi pracownicy to ludzie, którzy mają odwagę spełniać swoje marzenia. KPMG wspiera te pasje i tworzy przyjazne środowisko do ich realizacji.
Robimy wiele, aby utrzymać pozycję jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców świata.
O KPMG?
KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych. Od 27 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski.
Naszą przewagą jest wiedza ponad 189 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.
Aktualnie do naszego biura KPMG w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
- wsparcie administracyjne działu merytorycznego, w tym m.in.: rozliczenia wydatków, timesheet, obsługę bazy CRM
- przygotowywanie umów, sprawozdań z badań i ofert
- formatowanie dokumentów
- przygotowanie i formatowanie prezentacji w Power Point
- porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i bindowanie dokumentów
- bieglej znajomości pakietu Microsoft Office
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i w piśmie), mile widziana znajomość języka niemieckiego
- umiejętności organizacji czasu i stanowiska pracy
- pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
- umiejętności pracy w zespole
- otwartości, komunikatywności
- elastyczności w działaniu i umiejętności pracy pod presją czasu
- umowę o pracę
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w najlepszej firmie audytowej w Polsce
- realizację różnorodnych zadań
- "owocowe czwartki"
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, Karta Benefit)
- pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej i dogodnej lokalizacji (metro Dworzec Gdański, tramwaje, autobusy, rowery miejskie)
- Program Care&Stay
Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aplikacji korzystając z opcji APLIKUJ TERAZ.