Content Marketing Specialist

Partner Telekom Sp. J.

Kraków

373 dni temu

Partner Tele.com to lider na rynku akcesoriów GSM. Jesteśmy importerem akcesoriów do telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych, a naszymi klientami są odbiorcy z całej Europy.
W naszej firmie stawiamy na profesjonalizm i zadowolenie klienta. Szukamy osób pracowitych, inteligentnych oraz uczciwych, dla których satysfakcja z pracy oraz ambicja są podstawą wykonywania swoich obowiązków.

W związku ze stałym rozwojem firmy poszukujemy

Content Marketing Specialist
(lokalizacja: Kraków)
Twoje zadania:
  • tworzenie contentu produktowego i marketingowego przy współpracy z działem graficznym
  • planowanie i tworzenie kampanii online
  • publikacje w obszarach blog, social media, www, newsletter
  • tworzenie prostych scenariuszy filmów produktowych
  • współpraca z innymi działami w firmie w ramach realizowanych projektów
Aplikuj jeśli:
  • potrafisz tworzyć angażujące treści
  • umiesz samodzielnie pozyskiwać informacje
  • pojęcia SEO i SEM nie są Ci obce
  • znasz angielski na poziomie minimum B2
  • posiadasz zmysł marketingowca :)
Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w tworzeniu treści dla klienta B2B, zwłaszcza w dziedzinie GSM i nowych technologii
  • znajomość narzędzi takich jak: Salesmanago, Google Adwords, Google Analytics
  • doświadczenie w pracy z influencerami
  • zainteresowanie branżą mobile i smart technologiami
Zyskujesz:
  • umowę o pracę w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze
  • system szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • pakiet benefitów( ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, pakiet Multisport)
  • pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie z własnym parkingiem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Specjalista do spraw marketingu sieciowego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizowanie strategii marketingu sieciowego firmy lub przedsiębiorstwa. Marketing sieciowy opiera się na budowaniu rozległej sieci sprzedaży z pominięciem udziału zewnętrznych pośredników, co pozwala na obniżenie kosztów finalnego produktu, a więc zaproponowanie konkurencyjnej ceny jego odbiorcom. ...
Praca Specjalista ds. Marketingu Sieciowego