Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy możesz pochwalić się doświadczeniem w aktywnym pozyskiwaniu klientów? Zimne telefony są dla Ciebie dobrym krokiem na drodze do budowania relacji z potencjalnymi klientami? Lubisz kontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz spotkania bezpośrednie?...
  • Junior Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Będziesz odpowiedzialny/-a za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta, Wyposażymy Cię w wiedzę o sposobach współpracy z klientami Benefit Systems, Otrzymasz niezbędny...
  • Młodszy Trener ds. Relacji z Pacjentem​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje zadania: prowadzenie szkoleń w zakresie sprzedaży i obsługi Pacjenta w powierzonym regionie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowo-rozwojowych, stała współpraca z Koordynatorami Zespołów Obsługi Pacjentów, rekomendowanie i wdrażanie dodatkowych działań mających na celu wzrost...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Wynajmu Maszyn Budowlanych

    Norma Machinery   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę   7 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    koordynacja sprzedaży i wynajmu maszyn budowlanych; nawiązywanie kontaktów z firmami; praca w terenie; przygotowanie ofert, prezentowanie i negocjowanie warunków współpracy; pozyskiwanie klientów; bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; utrzymywanie długofalowych relacji z...
  • Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Customer Service / Order Management Associate with Dutch

Customer Service / Order Management Associate with Dutch

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
923 dni temu
Customer Service / Order Management Associate with Dutch
Warszawa

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Dutch
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Dutch
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń

    Dermotechnika Sp.j.   Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)

    KGL S.A.   Mościska    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: współpraca z handlowcami w zakresie obsługi potrzeb klienta; współpraca z klientami odnośnie dokumentów sprzedażowych (wysyłanie certyfikatów, faktur itp.) sprawdzanie dostępności tworzyw w magazynach i robienie rezerwacji towarowych; przekazywanie wszystkich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży B2B

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Czy możesz pochwalić się doświadczeniem w aktywnym pozyskiwaniu klientów? Zimne telefony są dla Ciebie dobrym krokiem na drodze do budowania relacji z potencjalnymi klientami? Lubisz kontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz spotkania bezpośrednie?...
  • Junior Account Manager

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Będziesz odpowiedzialny/-a za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta, Wyposażymy Cię w wiedzę o sposobach współpracy z klientami Benefit Systems, Otrzymasz niezbędny...
  • Młodszy Trener ds. Relacji z Pacjentem​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoje zadania: prowadzenie szkoleń w zakresie sprzedaży i obsługi Pacjenta w powierzonym regionie, bieżąca analiza potrzeb szkoleniowo-rozwojowych, stała współpraca z Koordynatorami Zespołów Obsługi Pacjentów, rekomendowanie i wdrażanie dodatkowych działań mających na celu wzrost...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów

    QUASAR ELECTRONICS   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Odpowiednim Kandydatem na to stanowisko będzie osoba z doświadczeniem w Dziale Obsługi Klienta oraz z umiejętnościami do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osoby, która będzie współpracować z obecnymi Klientami naszej firmy i rozwinie sprzedaż produktów poprzez identyfikację i...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Wynajmu Maszyn Budowlanych

    Norma Machinery   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę   7 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    koordynacja sprzedaży i wynajmu maszyn budowlanych; nawiązywanie kontaktów z firmami; praca w terenie; przygotowanie ofert, prezentowanie i negocjowanie warunków współpracy; pozyskiwanie klientów; bieżąca obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; utrzymywanie długofalowych relacji z...
  • Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta. Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary. Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie...