Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania na stanowisku:
• Kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami i oddziałami zagranicznymi firmy
• Obsługa i weryfikacja zamówień, kontrola poprawności otrzymywanych danych
• Monitorowanie dostępności produktów
• Wystawianie faktur sprzedaży
• Zapewnienie klientom stałego przepływu informacji z firmą
• Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne firmy
Wymagania:
• znajomość języka czeskiego (min. B2)
• znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
•Znajomość jez. słowackiego będzie dodatkowym atutem
•Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, obsłudze zamówień, pracy administracyjnej
Oferujemy:
• Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
• Opieka medyczna
• Karta Multisport
• Dofinansowanie do urlopów
• Bony świąteczne
• Praca w międzynarodowym środowisku w firmie z branży fashion
Ogłoszenie dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.