Customer Service Representative

LeeWrangler Poland Sp. z o.o.

Warszawa - CH Złote Tarasy

2 dni temu

Od 1899 roku VF Corporation jest światowym liderem w dziedzinie markowych ubrań, obuwia i akcesoriów, 70 000 współpracowników i 12,4 miliarda USD przychodów. W sierpniu 2018 r. VF ogłosił zamiar wydzielenia biznesu odzieży jeansowej obejmującego około 20 000 pracowników i 2,5 mld USD przychodów. Nowa firma, Kontoor Brands, Inc., jest odrębną spółką notowaną na giełdzie z siedzibą w Greensboro w stanie NC i obejmuje marki Wrangler, Lee i VF Outlet. Kontoor Brands stał się domem mody kultowych marek mających swoje dziedzictwo i cechujących się autentycznością. Marki należące do Kontoor są jednym z wiodących graczy w jeansach na świecie. Zapewniają stały wzrost, rentowność i przepływy pieniężne, aby wspierać wysokie dywidendy dla naszych akcjonariuszy. Jako niezależna, notowana na giełdzie spółka Kontoor Brands będzie miała znaczące możliwości modernizacji i rozwoju biznesu, kontynuowania ekspansji na rynkach oraz wzrostu zasięgu geograficznego i kategorii produktów.

Customer Service Representative
Nr ref.: CSR LeeWra_07_2020

 

Miejsca pracy: Warszawa


Responsibilities:

  • Build a close relationship with the customer ensuring they are kept up to date with new opportunities.
  • Regular telephone contact with customers and sales representatives of the company, operating in the particular market areas.
  • Service, and verification of supplementary orders, checking and controlling the correctness of received data.
  • Support of the sales process in the commodity trading system - introduction of seasonal and current orders for products and advertising materials, monitoring the availability of seasonal products and release for sale, issuing sales invoices and sending them to customers.
  • Providing customers with a constant flow of information from the company 
  • Coordination of special deliveries to customers, related to stocking up with new commercial products and promotional sales of products.
  • Preparation and sending of standard reports for the needs of Sales Representatives, regarding cooperation with customers, inventories, product availability and other.

Skills and Qualifications:

  • Ability to communicate clearly and professionally in Czech and Slovak, both verbally and in writing,
  • Ability to handle complaints, follow the processes. Strong work ethic and team player mentality.
  • Positive energy and a flexible personality open to new challenges.
  • Knowledge of computer programs (MS Office).
  • Very good work organization, regularity, independence, ability to set priorities.

Our offer:

  • Very interesting and challenging position in an international corporation.
  • Attractive employment conditions, work contract, attractive access to our brands' products.
  • Possibility to learn and develop in an international company, high work standards, very pleasant atmosphere, contact with interesting brands and inspiring people.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

LeeWrangler Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta