Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Lazurowa 71A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Herbu Oksza 26    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w nowym Centrum Medycznym przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  •  Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist

ASTEK Polska
Warszawa
4 500 - 5 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista junior / mid / senior
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca hybrydowa
1049 dni temu
ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Customer Service Specialist

Lokalizacja:
biuro - Warszawa (Poleczki Business Park, Osmańska 12),
obecnie - praca zdalna/hybrydowa
 
Czas trwania projektu: do końca roku z opcją przedłużenia
Wynagrodzenie: 4500-5000 zł/brutto/mies. (UoP) lub 300-360 zł/netto/MD (B2B)

 

Wymagania:
  • Język angielski – min. B2
  • Doświadczenie – min. 6 mies. (plus doświadczenie w customer service)
Zadania:
  • Kandydat będzie odpowiedzialny za: wszystkie aspekty obsługi klienta/wsparcie sił sprzedaży sales, realizacja zamówień (sprzedaż/przesyłka/pożyczki); naprawy/reklamacje produktu
OBSZAR OBOWIĄZKÓW I DZIAŁAŃ:

 

KLUCZOWE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • Obsługa klienta:
    • Obsługa przychodzących zamówień klientów (sprzedaż/przesyłka/pożyczka);
    • Kontrola nad terminową realizacją wysyłek, rozwiązywanie przeciętnych problemów związanych z dostawami do klientów;
    • Składanie zamówień – wejście do systemu SAP;
    • Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży;
    • „Uzupełnianie” i fakturowanie przesyłki
    • Fakturowanie – Sprzedaż/Kredyt/Obciążenie/Usługa – Naprawy;
    • Rozwiązywanie zapytań klientów (telefonicznie, mailowo, pisemnie)
    • Skargi klientów i rozwiązywanie sporów: Reklamacje materiałowe (związane z operacjami)/Spory (związane z cenami itp.)
    • Analizowanie pierwotnej przyczyny reklamacji i inicjowanie usprawnień procesu
    • Przygotowanie raportu BO i analiza pierwotnej przyczyny – weryfikacja i rozwiązywanie problemów
    • Rozliczanie zapasów konsygnacyjnych; inwentaryzacje na miejscu;
    • Składanie ofert,
    • Zajmowanie się zapytaniami
    • Współpraca z Service Center zajmującym się zapytaniami; wyceny dla klientów naprawianych urządzeń;
    • Współpraca ze spedytorami i firmami transportowymi
    • Koordynowanie komunikacji z klientami o dostępności produktów, statusie realizacji zamówień
  • Zarządzanie procesem zwrotów
    • Opracowanie dokumentacji zwrotów
    • Utrzymanie procesu zatwierdzania
    • Koordynacja transportu powrotnego
  • Inicjowanie i wdrażanie usprawnień / uproszczeń procesów w obszarze obsługi klienta
  • Tworzenie kopii zapasowych na potrzeby zarządzania danymi podstawowymi i whishutle
  • Interfejs między klientem/przedstawicielami handlowymi a klientem/logistyką
  • Wsparcie przedstawicieli handlowych: dostarczanie dokumentacji
  • Sprawdzanie brakujących pozycji i raportowanie otwartych zamówień, przesyłanie cen
  • Rozpatrywanie reklamacji produktów
  • Przetwarzanie przypomnień dla klientów
  • Pobieranie opłat od klientów
  • Dokumentacja reklamacji klientów
WYMAGANE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE:
  • Stopień naukowy
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, minimum 6 miesięcy
  • Zachowanie zorientowane na klienta i firmę
  • Dobre umiejętności komunikacji
  • Empatia i gracz zespołowy
  • Podstawowa wiedza medyczna (to plus)
  • Umiejętności obsługi komputera (Word, Excel); SAP – będzie atutem
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Zdyscyplinowany, samodzielny w wykonywaniu zadań, ale także silny gracz zespołowy
  • Dążenie do zapewnienia wysokiej jakości usług

 

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Lazurowa 71A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Herbu Oksza 26    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Praca w nowym Centrum Medycznym przy ul. Herbu Oksza 26 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  •  Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim 

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje codzienne zadania: Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat/e-mail/telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i osiąganie celów wyznaczonych przez klienta; Przestrzeganie polityki i procedur firmy; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...