- Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat
- Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań
- Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji
- Tworzenie pozytywnego wrażenia zespołu wsparcia
- Codzienna komunikacja z zespołem
- Doskonałe umiejętności obsługi klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) i polskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie
- Silne umiejętności organizacyjne i koncentracja na szczegółach
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów
- Praca 50% z biura i 50% z domu
- Praca na pełny etat (umowa o pracę)
- Dobre perspektywy kariery w renomowanej firmie, która nagradza pracowników z zaangażowaniem i pasją
- Świadczenia socjalne: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna Enel-Med
- Dodatkowy fundusz urlopowy dla Ciebie i Twoich dzieci
- Praca od poniedziałku do piątku, zmiany w godzinach 09:00 - 17:00
- Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów), Taneczna 30
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.