Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Disputes Agent Finnish Speaker

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Krakow

5 dni temu


About us

Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.


Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. Business Services employs over 4000 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Disputes Agent Finnish Speaker

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Your duties

  • Dealing with all types of customers\' queries and disputes within the role

  • Ensures complaints/requests sent via systems are cleared timely and that no unmatched item remains open

  • Handles day-to-day activities and cooperates closely, when necessary, with customer service representatives, salesmen, Accounts Receivables and managers to ensure ‘on time’ resolution

  • Communicating mainly in writing with customers and the Client in a professional manner

  • Co-operation and supports to all team members

If you...

  • are open to start international career

  • want to work with Finnish language

  • have strong analytical skills

  • speak very good Finnish (B2 level) and English (B2 level)


 


...we have a job for you.


 


We don’t require professional experience. You will be working in international environment, where willingness of learning new things is supported by wide range of trainings and courses which are designed to improve your skills and abilities.

What we offer

  • Work in multinational company for c.a. 100 Blue Chip Clients- known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages.

  • Clearly defined career path(experts or managers), wide range of trainings - over 20 000 online trainings and books also available at home, trainings in classroom, funding for learning foreign languages.

  • You will learn best practices and global business from Capgemini experts. Over 900 certificated professionals in the field of PMP, SAP, ACCA, etc.

  • You will work in an inspiring atmosphere. We work together and celebrate together - Capgemini Theatre, employee volunteer program, integration events, sports events (basketball, volleyball) - everyone will find something for themselves!

  • In addition to the salary you will receive attractive benefit package (medical care for whole family, life insurance). You can recommend friends in Referral Program and collect awards!

  • Our offices are conveniently located with “Bicycle-friendly” certificate!

  • As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
„Twoje dane osobowe są u nas bezpieczne. Ochrona danych osobowych jest jedynym z naszych najważniejszych priorytetów. Przetwarzamy je w sposób odpowiedzialny, ograniczamy gromadzenie i dostęp do nich, w szczególności w odniesieniu do osób, które uczestniczyły w obecnych lub będą uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacji. Przygotowaliśmy dla Ciebie informację o celach i zasadach przetwarzania przez Capgemini Polska Sp z o. o. danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach. Komplet informacji znajdziesz pod niniejszym adresem strony internetowej.“

Poznaj

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Poznaj Capgemini

Capgemini to przede wszystkim różnorodność. Z nami, możesz tworzyć najnowocześniejsze rozwiązania dla wielu branż i korzystać ze wsparcia zespołów ekspertów o niezwykle szerokim zakresie kompetencji – od międzynarodowej księgowości, aż do zaawansowanych systemów IT.

Proces rekrutacyjny

EtapAplikacja
EtapRozmowa telefoniczna
EtapZnajomość języków
EtapRozmowa z Manageram

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (768)
Wałbrzych (48)
Legnica (122)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (197)
Toruń (139)
Lubelskie:
Lublin (239)
Chełm (44)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (1008)
Tarnów (77)
Nowy Sącz (56)
Mazowieckie:
Warszawa (2156)
Radom (193)
Płock (75)
Opolskie:
Opole (246)
Nysa (92)
Podkarpackie:
Rzeszów (146)
Przemyśl (36)
Podlaskie:
Białystok (144)
Suwałki (38)
Łomża (40)
Pomorskie:
Gdańsk (476)
Gdynia (225)
Słupsk (68)
Śląskie:
Katowice (575)
Częstochowa (191)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (161)
Elbląg (111)
Ełk (52)
Wielkopolskie:
Poznań (640)
Kalisz (95)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (349)
Koszalin (100)
Kołobrzeg (51)
Auchan (97)
Tesco (236)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (15)
STRABAG (3)
ABB (104)
Accenture (265)
Luxoft (102)
PKO BP (400)
KPMG (32)
Orange (33)
IKEA (17)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl