Doradca ds. Utrzymania Klienta
Oferujemy:
- Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
- Umowę o pracę - na zastępstwo, elastyczny czas pracy
- Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
- Płatny program poleceń pracowników
- Kafeterię benefitów, Medicover i ubezpieczenie grupowe
- Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki), strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
- Ask Henry
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe
- Masz doświadczenie w pracy w call centre lub bezpośredniej pracy z klientem
- Potrafisz słuchać klienta i zrozumieć jego potrzeby
- Wykazujesz się empatią, wyczuciem i zrozumieniem specyficznej sytuacji każdego klienta
- Wykazujesz się proaktywnym podejściem podczas rozmowy telefonicznej, szukasz najlepszego rozwiązania
- Wykazujesz się pozytywnym podejściem
- Potrafisz i lubisz pracować z ludźmi
- Jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Realizacja wychodzących kampanii telefonicznych mających na celu utrzymanie klientów
- Telefoniczny kontakt z klientami celem zwiększenia lojalności i zadowolenia klientów
- Utrzymanie standardów związanych z pro-aktywną obsługą Klientów
Dołączdonas!
Aplikuj