Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- mailowa i telefoniczna obsługa klienta (infolinia przychodząca),
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami,
- wprowadzanie danych do systemu.
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dobra obsługa komputera,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (pn-nd, 6:00-22:00),
- zaangażowanie, inicjatywa, komunikatywność.
Mile widziane:
- znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- umowę zlecenie (możliwość przejścia na umowę o pracę),
- stawkę 20,50 zł brutto na godzinę,
- szkolenie wdrażające,
- niezbędny sprzęt: komputer i słuchawki,
- ilość godzin pracy odpowiadającą pełnemu etatowi,
- pracę w systemie hybrydowym (zdalna/stacjonarna).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.