Interesujesz się sportem i chcesz wykorzystywać swoją wiedzę w codziennej pracy? A może chcesz zarażać swoją pasją innych?
Wyślij swoje CV! Szukamy właśnie Ciebie!
Praca w naszej organizacji pozwoli Ci rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, a jeśli nie masz doświadczenia zawodowego – nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy!
Zachęcamy do aplikowania na stanowisko:
- dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie;
- świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym;
- elastyczny czas pracy - grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności;
- przyjazną atmosferę - praca w zgranym zespole;
- wyjścia integracyjne;
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
- profesjonalne szkolenia; konkursy motywacyjne, platformę do nauki języków;
- drużynę sportową;
- program rekomendacji pracowników.
- telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów;
- budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami;
- doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza się w sporcie;
- jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za kształtowanie pracy całego zespołu.
- otwartość na pracę z Klientem;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- dobra znajomość komputera;
- pozytywne nastawienie;
- chęć nauki;
- posiadanie statusu ucznia/studenta oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.